Riviera će biti deluxe hotel s pet zvjezdica s brendom Park Plaza

(N. LAZAREVIĆ)
(N. LAZAREVIĆ)

Arenaturist već nekoliko godina ulaže značajan novac u obnovu svojih kapaciteta u Puli i Medulinu stvarajući hotele i apartmanska naselja s visoke četiri zvjezdice i svjetski poznatim brendom Park Plaza. Posljednja u nizu investicija je ona u pulski hotel Park koji je dobio novo ime Park Plaza Arena. Otvoren je prije 15-tak dana, a svi su radovi u hotelu okončani upravo ovog tjedna. O tome koliko ta investicija znači za pulskog hotelijera te koji su im daljnji planovi, porazgovarali smo s izvršnim direktorom Arenaturista Relijem Slonimom.

- Najnovija investicija Arenaturista je kompletna obnova hotela Park, koji sada nosi naziv Park Plaza Arena. Što očekujete od tog projekta?

- Uvijek smo znali da je taj hotel smješten na predivnoj lokaciji i da je jedno od najljepših mjesta u Puli. Ovo je za našu tvrtku vrlo bitna lokacija. Pokušali smo zadržati hotel koji će biti u sinergiji s okolišem. Hotel je modernog dizajna, ali zadržava toplinu i osjećaj resorta. Imat će predivni spa i modernu uslugu. Standard hotela je isti kao i kod svih hotela s brendom Park Plaza. To znači da su svi sadržaji na razini četiri zvjezdice, iako je to hotel s tri zvjezdice. Željeli smo ponuditi tržištu moderan hotel za mlade ljude i mlade obitelji i mislim da će to biti svojevrsni butique hotel Arenaturista. Obnova nas je koštala oko sedam milijuna eura što je na granici onoga što smo htjeli investirati. U potpunosti smo obnovili cijelu zgradu, kuhinju, spa i okoliš, radilo se i oko hotela, a također, podignuli smo i kat te time dobili 25 soba i 2 predivna suita.

- Hotel će biti otvoren samo tijekom ljetne sezone?

- To ćemo još vidjeti. Zašto ne bi radio i duže? Ako se pokaže traženim na tržištu, može biti otvoren za Božić i Novu godinu te zimi.

- Ovo je samo jedna u nizu investicija. Kako to da se vaša tvrtka odlučila za ovako velik investicijski ciklus?

- Ovo nam je u zadnjih nekoliko godina šesta investicija. Obnovili smo hotele Medulin i Belvedere u Medulinu, Histriju, Punta Verudelu, Palmu i sada Park u Puli. Time smo dobili 1.550 novih obnovljenih soba. Riječ je o investicijskom ciklusu od 50 milijuna eura. To je dakle značajni investicijski ciklus, ali nismo ulagali samo u svoje hotele i naselja, već i u popratne sadržaje. Uložili smo u glavnu ulicu na Punta Verudeli i u sportsku infrastrukturu u Medulinu. Prvotna je ideja bila polako obnoviti sve objekte u vlasništvu Arenaturista, a u narednim godinama na redu za obnovu su apartmansko naselje Ai Pini u Medulinu i ostali hoteli. Tu je i hotel Riviera u centru grada, ako riješimo pitanje vlasništva. Kada bismo to riješili, onda bismo odmah investirali u Rivieru.

- Što to konkretno znači? Radite li na rješavanju tog vlasništva s Državnim uredom za upravljanje državnom imovinom?

- Već četiri godine radimo na tome da razriješimo pravnu situaciju oko te zgrade. Kada to riješimo, Riviera će biti jedan od najljepših hotela u Hrvatskoj jer je to predivna zgrada. Želimo da bude prepoznatljivo mjesto Pule. Bit će to deluxe hotel s pet zvjezdica s brendom Park Plaza. Financijski gledano, to nije dobra investicija, jer nema puno soba, a skupa će biti obnova zbog konzervatorskih uvjeta koje trebamo zadovoljiti pri obnovi. Ali vjerujemo da će hotel biti savršen za grad, imidž i tvrtku. Više na tu investiciju gledamo kao na investiciju koja će pridonijeti imidžu destinacije. A to će automatski dignuti vrijednost i drugih nekretnina.

- Razmišljate li ponovno o gradnji malog hotela na lokaciji Delfina preko puta pulske katedrale koji je stao zbog skupih arheoloških iskapanja?

- Sve smo planove već imali gotove da bismo uredili predivan hotel sa četrdeset soba pri čemu bismo zadržali stari kamen i fasadu te stvorili prelijepu zgradu. A onda je nastao problem s arheolozima. Iskapanja su nas stajala oko 100 tisuća eura. Ponovno su tražili da uložimo oko 250 tisuća eura u dodatna istraživanja, ali to je za nas bilo previše. Bili smo voljni, ako nešto nađemo pri gradnji, to posebno izložiti ispod staklenog poda. A danas nitko ne vidi što je ispod te zgrade. Ne shvaćam baš arheologe. U takvu ćemo investiciju krenuti tek kada promijene način razmišljanja i budu spremni za suradnju. Svake godine iznova pokušavamo pregovarati s njima. Ali interes za investiranje mora biti obostran. I investitor mora osjetiti da netko želi tu investiciju. Ali ako svaki put dobijete negativnu reakciju, onda nećete investirati. Znam da mnogi imaju problema s arheolozima u Hrvatskoj.

- Svojedobno ste na jednom hotelijerskom skupu istaknuli da ste jako zadovoljni suradnjom s lokalnom zajednicom koja podupire vaše investicije. Drugi investitori u turizam stalno govore o lošoj investicijskoj klimi.

- Kada usporedimo investicije koje provodimo u drugim zemljama, jako smo zadovoljni općom investicijskom klimom u Hrvatskoj. Imali smo veliku podršku HBOR-a i komercijalne banke, lokalnih zajednica i radimo samo s lokalnim hrvatskim izvođačima. I jako smo zadovoljni kako rade.

- Ima li Arenaturist interes za greenfield investicije?

- Zasad nismo zainteresirani za takve investicije jer smo počeli  s obnovom naših nekretnina. Još se nismo ni dotakli najprofitabilnijeg dijela našeg portfelja - kampova. I nadamo se da će se riješiti svi pravni problemi oko zemljišta u kampovima da bismo mogli početi investirati i u njih. Imamo velike mogućnosti i puno posla u tom segmentu.

- Ni drugi hotelijeri nisu riješili pitanje turističkog zemljišta, ali ipak ulažu.

- Politika našeg vlasnika je da se najprije riješi pitanje vlasništva nad tim zemljištem i tek da se tada krene u investicije.

- Koji su vam planovi za investicije u 2016.?

- Trenutno debatiramo o tome hoćemo li investirati u apartmansko naselje Ai Pini u Medulinu ili neki hotel, bilo u Puli ili Medulinu. Ali izgleda da ćemo investirati, posebno ako budemo imali dobru sezonu. Cilj je bio i da dovedemo sve objekte kojima upravljamo na određeni standard. To ne znači da će svi hoteli imati brend Park Plaza. Primjerice, Park Plaza Medulin iduće godine više neće biti Park Plaza, nego će nositi drugi brend naše kompanije Couples Only. (Barbara BAN)

OPŠIRNIJE U TISKANOM IZDANJU


Podijeli: Facebook Twiter