Restorani jamce za autenticnost hrane

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Ove godine ugostiteljski objekti u Hrvatskoj pocet ce dobivati oznake koje jamce da gostima nude autohtonu hranu, najavio je ministar turizma Damir Bajs. Kad skupina japanskih turista, primjerice, dode u Hrvatsku, moci ce prema toj oznaci odabrati restoran gdje mogu pojesti autenticnu domacu hranu i popiti dobro vino, a takvi objekti naci ce se i u ponudi turistickih agencija, dodao je Zlatko Puntijar, predsjednik Ceha ugostiteljstva i turistickih djelatnika pri Hrvatskoj obrtnickoj komori, ciji su predstavnici jucer razgovarali s Bajsom.

- Hrvatska, naime, ima novu marketinšku strategiju turizma, u sklopu koje ce se naša zemlja vec od ove godine poceti svijetu predstavljati kao visokovrijedno odredište životnog stila (Lifestyle), gdje uz sunce i more posjetitelji mogu, za pocetak, dobro pojesti i popiti, kazao je Bajs. Stoga ce Ministarstvo turizma vec od proljeca krenuti u promicanje hrvatskih vina i gastronomije, u što ce uložiti cetiri do pet milijuna eura, od ukupno 30 milijuna namijenjenih za promidžbu. Napravit ce se i novi pravilnik za poboljšanje gastronomske ponude, najavio je ministar.

Usporedo s time, hrvatski ce restorani tijekom godine dobivati znak autenticne hrane, kazao je Puntijar, zahvalivši Ministarstvu na potpori koju pruža ugostiteljskim objektima da se preustroje na oznaku autenticnosti.

- To je znak, brend koji ce zaživjeti tijekom godine, a dobro je što u Hrvatskoj vec postoji mnoštvo restorana koji u startu mogu zadovoljiti taj kriterij, kazao je Puntijar.


Podijeli: Facebook Twiter