Pomalo iznenadujuce, kao još jednu zanimljivu najavu skorašnjeg autosalona u Ženevi, Renault je predstavio prve fotografije svog coupe-kabriolet dvosjeda na razmedi automobila A i B segmenta nazvanog Wind.
Kažemo iznenadujuce jer u glavnom gradu frankofonskog dijela Švicarske ocekivao se samo Megane u CC verziji, dok se Windu, koji uvjetno receno možemo svrstati u zonu Twingo CC-a, nije nadalo sve tamo do rujna, odnosno salona u Parizu.
Što se vizualnog koda tice, sasvim je jasno da Wind baštini najnoviju Renaultovu estetiku, posebno Meganea ili Twinga, ali je isto tako jasno da je u njegovom slucaju rijec o sasvim osebujnom automobilu. Straga se uz lijepo oblikovana svjetla istice i spojler kakav pronalazimo i u RS verziji Clija.
Duljina Winda je 3,83 metra. Na razmedi Twinga i Clija dakle, a u posebnosti, i to ne samo ovog automobila vec citavog segmenta, ubrajamo i elektricni sklopivi krov koji se otvara ili zatvara u samo 12 sekundi. U Windove zanimljivosti pored polivalentnosti krovnog otvora svrstavamo i neobicno velik prtljažnik. U tom odjeljku automobila pronalazimo cak 270 litara tovarnog prostora koji je za jedan ovakav roadster skoro rekordna dimenzija.
Uostalom, i veci Clio u prtljažniku ima tek neznatno više prostora, tocnije 288 litara. I još nešto: navedeni prostor u Windu je jednake zapremine bez obzira na to u kojoj se poziciji krov nalazio.
Izdašniji podaci ili eventualne fotografije unutrašnjosti još uvijek nisu poznate, a jedino što se vec i iz ovih šturih podataka može lijepo razabrati je oživotvorenje nove Renaultove krilatice "Drive to change". Jasno je, uz najavu hibridnih i uopce ekoloških automobila, da Renault suvereno vozi u promjene. Hoce li ih i tržište prihvatiti, bit ce nam jasnije kada 2. ožujka Renault otkrije novi vjetar u kosi ili ukratko - Wind.