Renault koleos u novom naletu na hrvatsko tržište

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Dizajniran u Renaultu, razvijen pomocu Nissana i proizveden u Koreji pod okriljem Renault Samsunga - novi koleos s nama je od 2008, a za modelsku godinu 2012. temeljito je redizajniran i tehnicki unaprijeden.

Francuzi isticu da je koleos od pojavljivanja na tržištu iz godine u godinu zauzimao sve vece tržište te da su redizajniranim modelom još više na tragu onog što kupci žele od te klase automobila.

Dimenzije automobila nisu porasle, no zato je koleos dobio novi izgled prednje maske s redizajniranim svjetlosnim sklopovljem te unaprijedeni izgled stražnjeg kraja. I iznutra su dizajneri odradili potrebno pa je koleos, kažu u Renaultu, ergonomicniji, udobniji i ima više prakticnih pretinaca.

Prakticnost je rijec koja se najcešce koristi uz koleos. Tako zbog vanjskog dizajna raspolaže najvecim prilaznim i silaznim kutovima u klasi (31, odnosno 27 stupanj), a takoder se okoristio sofisticiranim elektronski kontroliranim sustavom pogona na sva cetiri kotaca, koji okretni moment po osovinama dijeli na tri nacina - automatski, s blokadom i iskljucivo na prednje kotace.

Pod poklopcem se našlo mjesta iskljucivo za dizelaše, dvije verzije dvolitrenog common-raila s turbopunjacom varijabilne geometrije koji razvija 150 i 175 KS. Prvi je dostupan s izborom rucnog, odnosno automatskog mjenjaca sa šest stupnjeva prijenosa, dok je snažnija izvedba uparena iskljucivo s rucnim mjenjacem.

Mogu se birati dvije razine opreme, a vec osnovna raspolaže svim onim što ocekujete od jednog urbanog SUV-a - od ABS-a, ESP-a i šest zracnih jastuka do tempomata, dvozonske klime, 17-colnih aluminijskih felgi, centralnog zakljucavanja i pokretanja automobila bez kljuca, bluetootha, pomoci pri parkiranju, navigacije, senzora za kišu itd.

Luksuznija oprema Privilege donosi kožne presvlake, grijana sjedala, audiosustav Bose, za col vece felge i biksenonska svjetla.

Osnovni koleos sa slabijim motorom i prednjim pogonom kod nas ce koštati 181.000 kuna, dok ce za najprestižniji model s takoder slabijim motorom, integralnim pogonom i automatskim mjenjacem trebati izdvojiti 228.000 kuna.


Podijeli: Facebook Twiter