Renault Fluence na struju

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Renault je ovih dana svoju kompaktnu trovolumensku limuzinu Fluence predstavio i u Z.E. verziji. Rijec je o inicijalnim slovima krilatice Zero Emision kojom Renault deklarira automobile na struju.

S obzirom da se jednom relativno konzervativnom automobilu što Fluence nesumnjivo jest daje i elektricni pogon, dokaz je da najveci francuski proizvodac automobila najozbiljnije racuna na veliku ekspanziju elektromobila, i to vec dogodine kada ce se ovakav Fluence pojaviti u prodaji.

Fluence Z. E. ce se u ponudi pojaviti s baterijom teškom 250 kilograma koja može uskladištiti dovoljno energije za nesmetano prevaljivanje 160 kilometara. Ono što se kao i kod svih slicnih automobila pojavljuje kao problem je relativno dugotrajno punjenje.

Na klasicnu uticnicu potrebno ce biti 6 do 8 sati, a ako se ušteka na specijalne, još uvijek nerasprostranjene punjace, putovanje se može nastaviti vec za pola sata. Treca mogucnost koja ce se vjerojatno ustanoviti kao najprihvatljivija je zamjena baterija "puno za prazno" za što ce se gubiti svega 3 minute.

Uz cešca zaustavljanja, otprilike svakih sat vremena, Z. E. vozila ce u tom slucaju biti slicna onima koje pogone strojevi na klasicna goriva.

Drugi minus koji se javlja je znacajno smanjenje prtljažnog prostora. Umjesto "ponora" od 530 litara ostaje 300 litara. Fluence Z.E. ima snagu od 95 KS što mu omogucava postizanje maksimalne brzine od 135 km/h.

Ovisno o cijeni automobila što se proizvodi u turskoj Bursi, ovaj bi Renaultov kompakt mogao biti vrlo privlacan jer prema sadašnjim prosjecnim cijenama struje za prevaljivanje stotinu kilometara troši svega 10-ak kuna.


Podijeli: Facebook Twiter