Brodovi koje grade za Jan De Nul i Grimaldi grupu Uljaniku donose dosad nevideni novac. To je vidljivo iz danas objavljenog izvješca o rezultatima poslovanja za prvo polugodište.
Ostvaren je ukupan prihod od 1,385 milijardi kuna, a toliko novca ova grupa nikad u svojoj povijesti nije fakturirala u prvoj polovici godine. Poslovni prihodi veci su 20 posto nego u istom razdoblju lani, a ukupni prihodi su povecani za 10,8 posto.
Dakle, skupi i zahtjevni jaružari na vlastiti pogon te golemi i snažni brodovi za prijevoz automobila, kamiona i kontejnera donose više novca nego tankeri te brodovi za prijevoz automobila i kamiona koje su Puljani gradili proteklih godina i desetljeca.
U prvom polugodištu je zabilježena neto dobit od 7,23 milijuna kuna. Veliki iznosi "otišli" su za troškove materijala i ostale slicne izdatke - cak milijardu i 26 milijuna, za place 2.800 radnika izdvojeno je 158 milijuna, a na kamate i ostale financijske izdatke 123 milijuna.
Iako je iz izvješca vidljivo da je polugodišnja neto dobit smanjena s ranijih 9,84 milijuna kuna po drugim aspektima društvo je uknjižilo još jedno polugodište u znaku rasta svih bitnih parametara poslovanja.
Bilanca otkriva da u Uljaniku nastavljaju s politikom smanjenja kratkorocnih, a povecanja dugorocnih obveza. Dug po prvoj osnovi je smanjen s 1,54 na 1,1 milijardu kuna, a dugorocni povecan s 457 na 774 milijuna.