Više snage vašem globalnom biznisu, porucuje Turska u spotu kojim se na jednoj od najvecih svjetskih televizijskih postaja, CNN-u, reklamira kao zemlja u koju se isplati ulagati. Na slican nacin reklamira se još jedna zemlja kandidatkinja za clanstvo u Europskoj uniji - Makedonija..
Tu televizijsku mrežu za svoje reklame koristi i Hrvatska, no samo kad se radi o promociji turizma. Prema podacima Hrvatske turisticke zajednice, u ovoj godini u sklopu globalnog TV oglašavanja Hrvatska se reklamira na CNN-u, Eurosportu, Euronewsu i BBC-u. Osim na globalnim, Hrvatska se reklamira i na drugim postajama, primjerice, austrijskom ORF-u, talijanskom RAI-ju, nekoliko ruskih kanala, ukrajinskom Kanalu 5, skandinavskim kanalima i slicno.
Za razliku od Makedonije i Turske, ali i Hrvatske turisticke zajednice, Agencija za promicanje izvoza i ulaganja zasad nije posegnula za spotovima kao nacinom promicanja Hrvatske kao destinacije u koju se isplati ulagati.- Specificne promocije poput kampanja Makedonije i Turske za privlacenje stranih ulaganja Hrvatska dosad nije provodila s obzirom na velika financijska izdavanja za tu vrstu promocije koja su samo u slucaju Makedonije iznosila dva milijuna eura, kažu u toj agenciji i dodaju da "direktna promocija putem seminara na kojima se kao sudionici nalaze sami ulagaci može poluciti i više rezultata sa znatno manje uloženih sredstava".
- Kampanja Hrvatske turisticke zajednice, koja se vec nekoliko godina zaredom pojavljuje i na CNN-u te prezentira Hrvatsku kao atraktivnu turisticku destinaciju indirektno je pridonijela i povecanju ulaganja u sektor turizma, koji je ujedno jedan od najznacajnijih gospodarskih sektora Hrvatske, porucili su iz agencije.