Nakon službene premijere u Frankfurtu, avensis je konacno stigao i kod nas. Japanci su pažljivo slušali pohvale i kritike na racun svojeg predstavnika u segmentu D te su ga temeljito unaprijedili.
Rezultat je limuzina primjetno agresivnijeg izgleda koja ne bi trebala proci nezapaženo u prometu. Izmjene u dizajnu ocitije su u izgledu prednjeg i stražnjeg kraja, ali i u unutrašnjosti. Pritom u Toyoti isticu da redizajn nije iskljucivo kozmeticke naravi, vec su se dotakli i mehanike. Koliko je to utjecalo na avensisove vozne osobine, saznat cemo prilikom prvih testova.
Avensisu je ukrucena šasija, doraden neovisni ovjes, a i elektronski servo je direktniji. Automobil još uvijek pogone tri benzinska i tri dizelska motora, od kojih je dvolitreni dizelaš doraden novim turbopunjacom i filtrom cestica.
Preinake su se odrazile i na izolaciju buke u unutrašnjosti, a interijer je takoder profitirao od atraktivnijeg dizajna i bolje kvalitete materijala te viših razina opreme. Toyota kao novitet istice i Touch, odnosno multimedijalni sustav Touch & Go sa središnjim zaslonom dijagonale 6,1 inca osjetljivim na dodir, koji na jednom mjestu donosi kontrolu nad svim multimedijalnim funkcijama i postavkama vozila te navigaciju, a takoder omogucava glasovno upravljanje te slanje i primanje elektronicke pošte.
U Toyoti isticu da su nastojali zadržati iste cijene uz više razine opreme, pa ce tako osnovni model krajnje kupce u Hrvatskoj koštati 173.280 kuna, dok ce za najprestižniji Avensis trebati izdvojiti 304.760 kuna.
S obzirom na promjene koje ce novi porezni zakon uvesti po pitanju olakšica za kupovinu vozila pravnih osoba od 1. ožujka 2012, Toyota je pripremila popust na svoja vozila 10-15 posto, petogodišnje besplatno redovno održavanje te petogodišnje jamstvo bez ogranicenja prijedene kilometraže.