Redizajnirana opel antara

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Redizajnirana opel antara, sjetimo se ovaj se zanimljivi SUV premijerno pojavio 2007. godine, nastavlja poznatim putem koji elegantnoj, urbanoj figuri dodaje terenske sposobnost. Svakako, s obzirom na svoje gabarite, antara je i izuzetno funkcionalni automobil.

Najprimjetnije su promjene na prednjem dijelu automobila. Iako je i prethodna verzija bila sasvim dovoljno elegantna, redizajnom prednje maske dobilo se na dodatnom urbanom izgledu. S novom prednjom rešetkom hladnjaka na kojoj je smješten logo, antara je odmah prepoznatljiva kao dio nove Opelove dizajnerski osvježene obitelji i apsolutno se uklapa u stil koji danas najbolje prepoznajemo kod merive, astre ili insignije.

Svjetla za maglu s kromiranim obrubom uklapaju se u prednji dio vozila te mu daju skladan ali istovremeno i robustan izgled. Modificirana stražnja svjetla i opcionalni 19-incni aluminijski naplatci "tocka su na i" ovog snažnog, dojmljivog stila.

Vanjski izgled ovog modernog sportskog terenca odražava se i na novoj središnjoj konzoli s dodatnim pretincima za pohranu, u novim materijalima te novim bojama interijera i eksterijera. Optimiziran prikaz na instrumentima i profinjeno unutrašnje osvjetljenje zaokružuju prestižni dojam i ugodnost ambijenta nove antare.



Ono što se ne vidi a donosi nam brojne zanimljivosti je pogonska gama antare. Ponuda agregata posve je obnovljena. Važno je istaknuti i ekološku komponentu – svi su motori kompatibilni sa standardom Euro 5, odnosno nude bolje vozne performanse uz znacajno smanjenu potrošnju i emisiju štetnih plinova. Cak su i dva dostupna sustava prijenosa, šesterostupanjski rucni i automatski, bili podvrgnuti promjenama kako bi se poboljšala njihova ucinkovitost i dinamicnost.

Posljednji dodatak ponudi motora je novorazvijeni dizelski model 2.2 CDTI Turbo. On dolazi u dvije izvedbe koje se razlikuju snagom: varijanta sa 163 KS nudi 36 KS više od svojeg prethodnika, dok verzija sa 184 KS nudi dodatne 34 KS. Varijanta sa 163 KS dostupna je s prednjim ili pogonom na svim kotacima kao i s rucnim ili automatskim prijenosom. Model sa 184 KS takoder dolazi s izborom izmedu rucnog ili automatskog mjenjaca te standardno ima pogon na svim kotacima.

I ponuda benzinskih motora sada dolazi s više snage.

Cetverocilindricna verzija zapremine 2,4 litre ima 170 KS, to jest dodatnih 30 KS. Kao dizelske varijante, i ovaj je motor dostupan s pogonom na prednjim ili svim kotacima te dolazi s rucnim ili automatskim šeststupanjskim mjenjacem.

Sve varijante motora dolaze s varijabilnim upravljanjem usisnih i ispušnih ventila, što optimizira performanse, prvenstveno okretni moment, istovremeno smanjujuci potrošnju goriva i emisiju. Redizajnirano aktivno podvozje izvrsno se uklapa u novu antaru i nudi dinamicno upravljanje uz vrhunsku udobnost vožnje.

Same dimenzije antare nisu se mijenjale: dužina je i dalje 4.575 mm, širina 1.850 te visina 1.704 mm što ju i dalje svrstava u sam vrh ponude kompaktnih terenaca.


Podijeli: Facebook Twiter