Redizajnirana opel antara, sjetimo se ovaj se zanimljivi SUV premijerno pojavio 2007. godine, nastavlja poznatim putem koji elegantnoj, urbanoj figuri dodaje terenske sposobnost. Svakako, s obzirom na svoje gabarite, antara je i izuzetno funkcionalni automobil.
Najprimjetnije su promjene na prednjem dijelu automobila. Iako je i prethodna verzija bila sasvim dovoljno elegantna, redizajnom prednje maske dobilo se na dodatnom urbanom izgledu. S novom prednjom rešetkom hladnjaka na kojoj je smješten logo, antara je odmah prepoznatljiva kao dio nove Opelove dizajnerski osvježene obitelji i apsolutno se uklapa u stil koji danas najbolje prepoznajemo kod merive, astre ili insignije.
Svjetla za maglu s kromiranim obrubom uklapaju se u prednji dio vozila te mu daju skladan ali istovremeno i robustan izgled. Modificirana stražnja svjetla i opcionalni 19-incni aluminijski naplatci "tocka su na i" ovog snažnog, dojmljivog stila.
Vanjski izgled ovog modernog sportskog terenca odražava se i na novoj središnjoj konzoli s dodatnim pretincima za pohranu, u novim materijalima te novim bojama interijera i eksterijera. Optimiziran prikaz na instrumentima i profinjeno unutrašnje osvjetljenje zaokružuju prestižni dojam i ugodnost ambijenta nove antare.
Ono što se ne vidi a donosi nam brojne zanimljivosti je pogonska gama antare. Ponuda agregata posve je obnovljena. Važno je istaknuti i ekološku komponentu – svi su motori kompatibilni sa standardom Euro 5, odnosno nude bolje vozne performanse uz znacajno smanjenu potrošnju i emisiju štetnih plinova. Cak su i dva dostupna sustava prijenosa, šesterostupanjski rucni i automatski, bili podvrgnuti promjenama kako bi se poboljšala njihova ucinkovitost i dinamicnost.
Posljednji dodatak ponudi motora je novorazvijeni dizelski model 2.2 CDTI Turbo. On dolazi u dvije izvedbe koje se razlikuju snagom: varijanta sa 163 KS nudi 36 KS više od svojeg prethodnika, dok verzija sa 184 KS nudi dodatne 34 KS. Varijanta sa 163 KS dostupna je s prednjim ili pogonom na svim kotacima kao i s rucnim ili automatskim prijenosom. Model sa 184 KS takoder dolazi s izborom izmedu rucnog ili automatskog mjenjaca te standardno ima pogon na svim kotacima.
I ponuda benzinskih motora sada dolazi s više snage.
Cetverocilindricna verzija zapremine 2,4 litre ima 170 KS, to jest dodatnih 30 KS. Kao dizelske varijante, i ovaj je motor dostupan s pogonom na prednjim ili svim kotacima te dolazi s rucnim ili automatskim šeststupanjskim mjenjacem.
Sve varijante motora dolaze s varijabilnim upravljanjem usisnih i ispušnih ventila, što optimizira performanse, prvenstveno okretni moment, istovremeno smanjujuci potrošnju goriva i emisiju. Redizajnirano aktivno podvozje izvrsno se uklapa u novu antaru i nudi dinamicno upravljanje uz vrhunsku udobnost vožnje.
Same dimenzije antare nisu se mijenjale: dužina je i dalje 4.575 mm, širina 1.850 te visina 1.704 mm što ju i dalje svrstava u sam vrh ponude kompaktnih terenaca.