Renault je prošlog tjedna predstavio redizajniranu verziju svog jedinog SUV-a, kompaktnog koleosa. Predstavljen 2008. godine koleos je vrlo kvalitetan automobil, primjerice podvozje mu je preuzeto s Nissanovog X-Traila, a poznato je kako je u tom slucaju rijec o jednom od najboljih SUV-ova, a ni na dizelske motore se nije mogao požaliti. Jedina zamjerka išla je na racun izgleda prednjeg dijela automobila.
Redizajnom je i ta zapreka bolje prodaje uklonjena. Sada je slika robusnija ali se istodobno uspjelo u cijelosti zadržati look današnjih Renaultovih automobila. Stražnji dio je ostao prakticno nepromijenjen a unutrašnjost je dobila još kvalitetnije materijale i unekoliko promijenjene oblike.
Renault je za koleos predvidio i nove boje, specificnu narancasto-smedu primjerice, tako da po pitaju estetike uistinu nece biti mjesta za primjedbe.
Ono na cemu se Renaultovi inženjeri takoder nisu štedjeli zona je motora, odnosno želja da se što je moguce više smanji emisija CO2. koleos dolazi s dva dizelska agregata snage 150 odnosno 175 KS. Manjem motoru u verziji samo s pogonom na prednju osovinu emisija CO2 je 148 g/km, a ni 166 g/km u slucaju snažnijeg agregata nije loš rezultat.