Kao što je lani Red Bull Air Race u Rovinj doveo svjetsku letačku elitu, ali i veliku pozornost medija, slično će učiniti i u Poreču. Naime, početkom lipnja, točnije od 2. do 7. Poreč će biti domaćin najpoznatijih svjetskih odbojkaša na pijesku, odnosno Major Series turnira u okviru FIVB World Toura čiji su organizatori Svjetska odbojkaška federacija (FIVB) zajedno s tvrtkom Beach Major Company i Red Bullom.
Koliko je ovo važan događaj govori činjenica kako je FIVB World Tour 2015. početak drugog kruga kvalifikacija uz Continental Cup za Olimpijske igre u Rio de Janeiru 2016. gdje se očekuje da će odbojka na pijesku na plaži Copacabana biti najatraktivniji sport. Swatch Major Series turniri održat će se u Poreču, potom u Stavangeru u Norveškoj te u Gstaadu u Švicarskoj.
Direktor porečke turističke zajednice Nenad Velenik kaže da je to njihov najznačajniji projekt u 2015. godini koji će na najbolji mogući način otvoriti ljetnu sezonu i privući svjetsku medijsku pažnju nemjerljivih razmjera.
- Nagradni fond turnira je 800 tisuća američkih dolara, a turnir je serije masters i boduje se za Olimpijske igre. Radi se o turniru odbojke na pijesku najboljih svjetskih igrača. Tom će se prigodom izgraditi centralni teren u uvali Peškera. Pet do šest pomoćnih terena bit će izgrađeno u Zelenoj laguni i pješačko-rekreativnoj zoni Borik. Glavni teren primit će negdje 4.500 gledatelja. Lani su u Klagenfurtu izgradili teren za 8.500 gledatelja, a još je toliko gledatelje pratilo igru oko terena, kaže Velenik.
Najvažniji medijski pokrovitelji su Krone Zeitung i ÖRF televizija što znači veliku promociju Poreča u Austriji. Izvrsnim ocjenjuje i činjenicu da turnir započinje u Poreču, a kasnije se nastavlja u drugim destinacijama u Europi gdje će se Poreč moći promovirati.
-Mi kao destinacija stječemo pravo promovirati se u svim gradovima gdje se turnir nastavlja. Uz TZ, turnir sufinanciraju Plava laguna, Valamar Riviera, Grad Poreč, TZ Funtane, Tar-Vabrige, HTZ i županijski TZ, a ovaj nas projekt košta oko milijun eura. Njime ćemo dobiti veliku promotivnu vrijednost, tvrdi Velnik. (B. BAN)
VIŠE PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU