Rebrand za Pula+

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Rebrand, prva i najveca organizacija koja se profesionalno bavi procesom transformacije brenda izdvojila je brendiranje Pule za Turisticku zajednicu Pule kao jedno od najboljih svjetskih transformacija brenda na ovogodišnjoj dodjeli nagrada Rebrand 100 Global Awards.

Brendiranje Pule, s kljucnim sloganom Pula je više i sastavnim znakom Pula+, autorski rad kreativaca iz dizajnerskog studija Parabureau - Marka Bausa, Igora Stanišljevica, Petra Popovica, Maje Turcic i Kristine Ivancic - ocijenjen je visokim ocjenama i izdvojen kao iznimno uspješan ostvaren proces rebranda.

Time je Pula postala prvi hrvatski grad koji je dobio prestižnu medunarodnu nagradu za branding. Tako je stavljena uz bok velikim i važnim svjetskim brendovima poput Nikea, Walmarta, McAfeeja, Reutersa i Deutsche Posta, a Parabureau se još jednom našao medu najvecim svjetskim branding i dizajn agencijama kao što su MetaDesign, Interbrand, Siegel+Gale, Lippincott. Dosad je Parabureau osvojio 20-ak uglednih medunarodnih nagrada i priznanja te je u više navrata predstavljen u renomiranim svjetskim casopisima.



Direktorica Turisticke zajednice Pula Sanja Cinkopan Korotaj rekla je da je nagrada za brendiranje Pula je više priznanje i Turistickoj zajednici Pule da se pri odabiru novog vizualnog identiteta vodila strucnošcu žirija i odabrala kvalitetan prijedlog, odnosno kvalitetne autore.

Nagrada Rebrand utemeljena je 2005. godine i najvece je medunarodno priznanje koje se svake godine dodjeljuje najuspješnijim projektima brendiranja, a najbolja rješenja ocjenjuje žiri sastavljen od uglednih, svjetski priznatih strucnjaka iz najvecih branding agencija: Landor, Radley Yeldar, Elephant Strategy i drugi.

Jedan od osnivaca Parabureaua, Puljanin Igor Stanišljevic, istice da brendiranje Grada Pule podrazumijeva interdisciplinaran pristup, i zbog slojevitosti grada kao forme i zbog njegove tradicije.

- Stvaranje i održavanje tržišne marke zahtjevan je proces i podrazumijeva stalan angažman. Stoga je u buducnosti nužno ukljucivanje eminentnih strucnjaka iz ekonomije, sociologije, psihologije, marketinga i dizajna, ali i velik angažman grada i njegovih strateških tijela, kao glavnih pokretaca podizanja na višu razinu te stvaranja baze za uspješnu komunikaciju prema van. Cilj ovog brendiranja je turisticka, kulturna, ali i opce društvena promocija te razvoj cijele Pule, istaknuo je Stanišljevic.


Podijeli: Facebook Twiter