Realityji privukli Korejance u Hrvatsku


Kao što su najavljivali, Ulinine, najveći hrvatski turoperator, nastavlja svoje širenje u Aziji. Nakon Šangaja otvorili su svoj ured i u Seulu u Južnoj Koreji. Smješten je u rezidencijalnom dijelu Seula, udaljen oko kilometar i pol od korejskog Ministarstva vanjskih poslova te oko dva kilometra od Dinastijske palače. Prošle godine u Hrvatskoj je ostvareno oko 380 tisuća dolazaka i 450 tisuća noćenja korejskih gostiju, deset posto više nego godinu ranije, a u posljednjih 6-7 godina s tog tržišta bilježimo rast od čak 30 puta.

Zanimljivo, impuls za dolazak Korejaca u Hrvatsku bilo je snimanje reality showa ''The Romantic in Croatia'' 2012. godine koji je potaknuo brojne grupe mladih Korejaca da krenu u potragu za ljubavlju u više hrvatskih destinacija. Potom je uslijedilo snimanje serije ''Noonas over Flowers'' u kojoj nekoliko poznatih korejskih glumica putuje Hrvatskom kao backpackeri. Serija koja je emitirana od kraja studenog 2013. do siječnja 2014. ubrzo je postala najpopularniji turistički dokumentarac u Koreji. Dva naredna reality showa snimana su 2015. godine. Prema istraživanjima koja je proveo VisitBritain 2009., korejski gosti destinacije biraju prema prirodnim ljepotama (66 posto), slavnim i poznatim lokacijama, odnosno lokacijama bogate povijesti i kulture (60, odnosno 59 posto).

Dugoročni je Unilineov cilj da svaki deseti Korejac doživi i upozna ljepote Hrvatske, ali i jugoistočne Europe. Da bi to i ostvarili, kompanija provodi brojne marketinške i prodajne aktivnosti na korejskom tržištu, a pregovara i o otvaranju avionske charter linije između Seula i Dubrovnika, kaže Jelena Tenčić, asistentica u marketingu i PR-u kompanije Uniline. (D. P.)


Podijeli: Facebook Twiter