Raspisan natječaj za dizajn startasica

Borovo želi promjene za startasice
Borovo želi promjene za startasice

Tvrtka Borovo raspisala je regionalni otvoreni natječaj za dizajn Startas jesen/zima kolekcije 2014. - 2015., a provodi ga Hrvatsko dizajnersko društvo.

Dizajneri i dizajnerski timovi pozvani su na brifing u prostore Borova u Vukovaru, u ponedjeljak, 24. veljače u 11 sati, kada je planiran obilazak proizvodnih pogona i razgovor s tehnolozima, a svoje prijedloge nove kolekcije trebaju dostaviti do ponedjeljka, 7. travnja.

Sudjelovanje na brifingu valja najaviti elektroničkom poštom na [email protected], s naslovom "Borovo brifing – najava sudjelovanja", a u tekstu poruke navesti ime, adresu i telefonski broj natjecatelja. Rok za najavu sudjelovanja je 23. veljače do 17 sati. Natječajni rad, koji mora biti anoniman, treba sadržavati: digitalnu prezentaciju u .pdf formatu veličine do 10 MB, snimljenu na neoznačenom CD-u; printanu prezentaciju rješenja, koja smije sadržavati najmanje 11, a najviše 31 nekaširanih stranica slobodnih (neuvezanih) formata A3; potpisanu i popunjenu prijavnicu koja je dio natječajne dokumentacije.

Radove do 7. travnja valja dostaviti na adresu Hrvatskog dizajnerskog društva, s naznakom "NATJEČAJ BOROVO", Boškovićeva 18, 10000 Zagreb.

Ocjenjivački sud čine Andreja Bistričić, modna dizajnerica, Davor Bruketa, grafički dizajner, Silvio Vujičić, vizualni umjetnik i modni dizajner, Silvio Halt, voditelj proizvodnje u Borovu, i Gordan Kolundžić, predsjednik Uprave Borova.

Prva nagrada je 23.000 kuna, druga 12.000, a treća 6.000 kuna.

Organizatori natječaja ističu da "dizajn Startas jesen/zima kolekcije 2014. - 2015. predstavlja značajan pomak – od klasičnog Startasa koji je do danas prošao minimalne strukturne promjene u odnosu na originalne modele Startas iz 1976. godine prema suvremenom brendu tenisica koji se uspješno potvrđuje u tržišnoj konkurenciji.

Startasice, kao omiljene tenisice niza generacija, prepoznatljive su na razini simbola, a njihova je nematerijalna vrijednost daleko premašila cijenu na policama. Želeći da i dalje ostanu tenisice za sve koji se s njima identificiraju, priuštiva, široko prisutna obuća, Borovo istovremeno želi probiti gornju granicu njihove upotrebnosti i učiniti ih, u kolekciji jesen/zima, nosivima neovisno o vremenskim prilikama; proširiti doseg Startasa iz najlakše i 'najbezbrižnije' kategorije obuće u jedan razred iznad." (B. ĆUSTIĆ JURAGA)


Podijeli: Facebook Twiter