Rally ipak krece iz Pule

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Grad Pula izdao je nacelnu suglasnost za održavanje automobilisticke manifestacije "Istra rally 2010." i to od 14. do 16. listopada na parkiralištu preko puta Veslackog kluba, u Ulici 119. brigade. Utrka bi protokolarni start i cilj imala u Puli i to vrlo obazrivo, s obzirom na povijesne spomenike, dok ce se natjecateljski dio održavati u okolici Pule.

"Izdali smo nacelnu suglasnost da bi organizator ishodovao potrebne dozvole. U meduvremenu ce se definirati detalji dogadaja. Rijec je o znacajnoj manifestaciji na koju smo nacelno pristali, ali konacna odluka bit ce donesena kada nam se predoce sve potrebne dozvole", rekao nam je Damir Prhat, procelnik za komunalni sustav i imovinu, nakon što se u utorak sastao s predstavnicima promotorske tvrtke United Business sport&events.

Prema rijecima organizatora, pulski hoteli upisat ce 1.500 nocenja, vecinom gostiju iz Italije, a za dogadaj je vec akreditirano nekoliko talijanskih televizijskih ekipa od kojih izdvajaju RAI Sport 2. Buduci da, primjerice, Buzet tijekom tamošnje legendarne utrke posjeti oko 20 tisuca gledatelja, vjerojatno je i to bio poticaj za organiziranje slicne manifestacije u Puli.

"Nema govora ni o kakvom divljanju automobila nadomak Arene niti na bilo kojoj drugoj pulskoj prometnici. Rally bi startao i imao cilj u Puli, prilikom cega bi se automobili polaganom vožnjom kod spomenika kulture tek ceremonijalno kretali. Cak ce se i nocni prolog održati izvan Pule da ne bismo stvarali zbrku i time remetili pulski promet", rekao nam je Franko Lušetic iz United Business sport&eventsa.

Dodaje da ce se rally odvijati u okolici Pule, a sva ostala trodnevna dogadanja, poput muzickog partyja, mijenjanja guma, izbora Miss hostesa, održavala bi se u Puli, na parkiralištu preko puta Veslackog.

Nositelj organizacije ove utrke je Autoklub Matulji Racing, a pomagat ce im cetiri istarska autokluba. Upravo je AK Matulji Racing utrku iz Opatije preselio u Pulu. Organizatori sada, nakon dobivanja nacelne suglasnosti Grada Pule, moraju ishodovati dozvole državnih institucija, a tek nakon toga uslijedit ce suglasnost gradonacelnika.


Podijeli: Facebook Twiter