Citateljica iz Raklja koja se obratila našoj redakciji neugodno se iznenadila kad je ovog tjedna na šalteru Pulaprometa željela napraviti mjesecnu autobusnu kartu za svoje dijete kojem u ponedjeljak pocinje nastava u sklopu nove školske godine. Naime, rekli su joj da je linija koja prometuje na potezu izmedu Raklja, Barbana i Sutivanca zbog nerentabilnosti ukinuta pa, kako kaže, ne zna kako ce joj dijete stici do škole.
Svjesna je, dodaje, da u Raklju ima malo djece koja pohadaju školu u popodnevnoj smjeni, no roditelji koji nisu bili obaviješteni o ukidanju linije dovedeni su pred zid u zadnji cas, a organiziranje alternativnog prijevoza im je preskupo. Zbog cega je ova linija ukinuta i je li prestala s vožnjom još koja prigradska autobusna linija na Puljštini, pokušali smo saznati od direktora Pulaprometa Igora Škatara.
Razlog su, navodi on u svom dopisu, iznimno visoki troškovi koji se ostvaruju na tim linijama. Pulapromet ne može više omoguciti javni prijevoz jer visina subvencija i prihodi koji se na tim podrucjima ostvaruju ni približno ne pokrivaju troškove, naveo je. Umjesto odgovora na pitanje koje su još linije ukinute, uputio nas je da pogledamo red vožnje na web stranici Pulaprometa.
Razlog ukinutoj liniji nije nedovoljna subvencija Opcine, kaže nacelnik Marcane Marijan Kostešic, nego nedovoljan broj Pulaprometovih autobusa koji ne mogu povezati prigradska naselja.
- Razgovarali smo s Pulaprometom, trebala bi još dva autobusa da se ponovno uspostavi linija za Rakalj koja je ukinuta prije ljeta, no nemaju dovoljno autobusa. Naš prijedlog, mene i Denisa Kontošica (nacelnika Barbana op. a.) je bio da se ucenici Gimnazije, koji su najviše pogodeni ukidanjem ove autobusne linije, prebace u jutarnju smjenu buduci da su putnici, i tada postoji linija do Raklja. O tome smo razgovarali i s ravnateljicom Gimnazije jer i druge škole ucenike-putnike stavljaju u jutarnju smjenu. Neko rješenje ce se sigurno naci, rekao je Kostešic. (Petra LUKEŽ)