Putokazi u Apple Mac App Storeu

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Dvadeset i sedmi rodendan rijecki Putokazi obilježavaju novim tehnološkim projektom. Nakon što su prošle godine objavili interaktivni videospot za pjesmu "Šumska", sada nude novi iskorak - samostalno i graficki kvalitetnije izdanje "Šumske" u obliku kompaktne multimedijske aplikacije za Mac racunala.

Aplikacija, koju su izradili stalni suradnici Putokaza iz rijeckog multimedijskog studija Kreativni odjel, uskoro ce se moci besplatno preuzeti u svjetski popularnom Apple Mac App Storeu. Time su Putokazi postali prva grupa na svijetu koja je ponudila svoje interaktivno multimedijsko izdanje ovim putem.

- Radost rodendana i rada u cjelini htjeli smo podijeliti s okruženjem, onim bližim i daljim, na manje standardni nacin, istražujuci što je moguce novoga ponuditi, a to nas jako veseli. Tako smo uz predani rad Kreativnog odjela pripremili graficki kvalitetnije izdanje interaktivnog spota "Šumska", sada neovisnog o našoj web-stranici, govoreci o željama i ciljevima s kojima su krenuli u realizaciju projekta, rekla je voditeljica Putokaza Miranda ?akovic.

Rijecka vokalna skupina, koja vec skoro tri desetljeca kreira jedinstveni umjetnicki projekt, i buducim ce postignucima nesumnjivo nastaviti oduševljavati javnost.

- Svaki iskorak dalje, iz perspektive Putokaza, zapravo je i korak prema ishodištu, prema sebi. Ništa manje ne možemo ocekivati, nego kao i dosad, posvecenost i mnogo srcane energije uz novu desetu pjevacku generaciju koja ne samo da ovladava dosadašnjim materijalom, vec usporedno i priprema novi glazbeni projekt, dodala je ?akovic.

Putokazi su oduvijek predstavljali avangardu, kako u umjetnickom, tako i u tehnološkom smislu. Njihov zadnji projekt, album "Mjesec" prošle godine predstavio je vec spomenuti interaktivni glazbeni videospot za pjesmu "Šumska" koji se mogao pogledati, odnosno isprobati, iskljucivo na internetu. Posebnost je spota, medu ostalim, bila i u korištenju Hyperviza, nove tehnike vizualizacije nastale u Kreativnom odjelu.

Putokazi su, medu ostalim, bili i prvi hrvatski izvodac koji je objavio videobroj u formatu pogodnom za video iPod. Bio je to spot za pjesmu "Snena pleše - DJ Bizzare Remix", predstavljen u jesen 2005. godine. Dolaskom iPhonea prilagodili su se i tom mobilnom uredaju i u proljece 2008. ponudili videobroj za skladbu "Output" nastao u japansko-hrvatskoj suradnji.

Nakon svih tehnoloških noviteta koje su do sada stvorili, kreativce iz Kreativnog odjela možemo pitati samo - što još možemo ocekivati od njih.

- Kada su na All Things Digital 5 konferenciji isto to pitali Stevea Jobsa i Billa Gatesa, rekli su da jednostavno ne znaju, da napredak tehnologije i nove kombinacije koje se otvaraju cak ni oni ne mogu predvidjeti, mogu se samo pokušati što brže prilagoditi i ponuditi nove mogucnosti korisnicima. Mi koji razvijamo softver i sadržaj za njihovu tehnologiju ipak smo u lakšoj poziciji jer znamo cime raspolažemo - barem u sadašnjem trenutku. S te pozicije možemo reci da ce sljedeci korak vjerojatno biti sve više interaktivnih sadržaja za iPad i slicne mobilne uredaje, otkrio je Davor Pasaric iz Kreativnog odjela.


Podijeli: Facebook Twiter