Rijecki Putokazi ovaj su tjedan proslavili punih 26 godina rada, a rodendan su odlucili obilježiti i novim spotom u kojem koriste najmoderniju tehnologiju. "Šumska" je prvi hrvatski interaktivni glazbeni videospot, a može se pogledati na internetskoj stranici www.putokazi.hr.
"Želja je omoguciti bogatije i osobnije iskustvo, uroniti u carobni svijet Putokaza u kojem se ispreplicu prošle, sadašnje i buduce price. Svaki gledatelj, tocnije interaktor, sam odlucuje kako ce sudjelovati u toj jedinstvenoj prici.
Mnogi ce riješiti i zagonetku potrebnu za njen nastavak ili jednostavno bolje upoznati sami sebe u miru virtualnog svijeta u nastajanju, upoznati granice našeg unutrašnjeg, emocionalnog svemira, upravo onog o kojemu govori album 'Mjesec'.
'Šumsku' se nece moci pogledati na televizijskom ekranu iz jednostavnog razloga što je ovakav sadržaj prerastao jednosmjerni medij poput televizije. Mora ju se osobno iskusiti. Putokazi ovime ulaze u doba umjetnosti iduce razine", kažu clanovi grupe.
Posebnost je korištenje Hyperviza, tehnologije domacih autora - rijecke multimedijske produkcije Kreativni odjel. Inace, Hyperviz je upisan u "Knjigu najboljih" kao jedna od najboljih inovacija u Hrvatskoj prošle godine.
Za uživanje u "Šumskoj" potrebno je instalirati besplatni Unity 3D plug-in. Za najbolji doživljaj preporucuju se racunala s grafickim karticama od minimalno 256MB videomemorije i kvalitetne slušalice ili zvucnici.