Putem bloga do gostiju s Dalekog istoka

Porer je ove godine dobio veliku reklamu na Instagramu (Arhiva)
Porer je ove godine dobio veliku reklamu na Instagramu (Arhiva)

Nakon što je ove godine istarska Turistička zajednica prvi put uvela nov način promocije Istre kao turističke regije kroz promotivnu kampanju Share Istria, u sklopu koje je u Istri boravilo 30 blogera i utjecajnih pisaca na društvenim mrežama, kampanja se nastavlja i iduće godine. Očito se pokazala vrlo uspješnom jer je generirala 4.250 postova, doseg od 5,5 milijuna korisnika te 48 milijuna impresija, što je velika promotivna snaga za neku turističku regiju koje se okreće novim tehnologijama kada su u pitanju promocija i informiranja putnika. Ne više preko brošura, časopisa i reklama na televiziji ili radiju, već preko objava na blogovima, Facebooku, Twitteru ili Instagramu.

Ujedno, ova je kampanja rezultirala novim prestižnim medijskim titulama: u utjecajnom američkom Huffington Postu Istra je uvrštena među šest najbolje očuvanih tajni u Europi (Istria 6 Best Kept Secrets in Europe), dok se u Thrillistu spominje među 12 tajnih destinacija Europe (Istria 12 Secret European Vacation Destination). Ujedno, slika Porera izašla je kao intro fotografija na Instagramu za segment pustolovina i iskustva.

Iduće godine Istra će od 15. travnja do kraja lipnja ugostiti 50 uglednih blogera i influencera iz cijelog svijeta, među kojima njih 24 s dalekih tržišta: SAD-a, Kine, Tajvana, Hong Konga, Koreje i Japana. Kampanja će se zvati Share Magic Istria, a cilj je postići 8 tisuća postova, 8 milijuna dosega korisnika te 80 milijuna impresija.

- S obzirom na to da smo ove godine dosta napravili oko dalekih tržišta, posebno oko Koreje, odlučili smo se okrenuti dalekim tržištima. U Istri se snimao popularni korejski reality show koji je, kada se snimao u Zagrebu, privukao velik broj korejskih gostiju. A imali smo i tri putovanja  korejskih i kineskih turoperatora za koje smo pripremili poseban program za Istru. Ujedno, pratimo trend HTZ-a koji se želi jače uključiti na ta tržišta, kaže direktor TZ-a Istre Denis Ivošević.

- Iduće godine blogere ćemo, kao i ove, pozvati da se jave na natječaj, a dio njih dobit će pozivnicu. TZ Istre spreman je i platiti određenim blogerima i influencerima da dođu u Istru. Ovaj put ih ne pozivamo s pratnjom, a ponudit ćemo im i drugačiji itinerer i doživljaje kako se ne bi ponavljali prošlogodišnji motivi. Ove godine blogeri će, između ostalog, biti smješteni u najluksuznijim vilama uz more i u unutrašnjosti, koje na dan koštaju od 1.500 do 2.000 eura, te u luksuznim malim i velikim hotelima, zaključio je Ivošević. (Piše Barbara BAN)

VIŠE O OVOJ TEMI ČITAJTE U TISKANOM IZDANJU.


Podijeli: Facebook Twiter