Put na vinsku kartu svijeta

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Studio Cuculić sa svojim radom pod nazivom "Hrvatski kvadrat" pobjednik je natječaja za dizajn vizualnog identiteta "Vina Croatia", objavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK).

Nagrađeni je rad Udruženje vinarstva HGK prihvatilo kao novi vizualni identitet s predloženim logom, a osvojio je 21 tisuću kuna. Natječaj za dizajn vizualnog identiteta raspisao je HGK, provodilo ga je Hrvatsko dizajnersko društvo (HDD), a na natječaj je pristiglo 40 prijava.

Vizualni identitet "Vina Croatia" treba pridonijeti upisivanju brenda Vina Croatia-Vina Mosaica na svjetsku vinsku kartu, a predsjednik HGK Nadan Vidošević ističe kako je vino jedno od bitnih elemenata brendiranja Hrvatske te kako je cilj pozicionirati Hrvatsku na vinskoj karti svijeta kao prepoznatljiv izvor raznolikih, visoko kvalitetnih vina.

Ministar Jakovina je najavio i novi nacionalni program potpore za sektor vina za razdoblje 2014. do 2018. koji će biti temelj za korištenje tzv. 'vinske omotnice'. Riječ je o sredstvima Europskog poljoprivrednog garancijskog fonda čija godišnja alokacija za Hrvatsku iznosi 11,8 milijuna eura u 2014., 2015. i 2016. te 10,8 milijuna eura od 2017. godine.

Prijedlogom programa odabrane su tri ključne mjere kojima će se poboljšati konkurentnost sektora vinogradarstva i vinarstva - restrukturiranje i konverzija vinograda, investicije u vinarije i objekte za trženje vina te promocija vina na trećim tržištima, kazao je Jakovina.

Ministar poljoprivrede i predsjednik HGK u sklopu konferencije potpisali su i sporazum o novčanoj potpori radi poticanja i organiziranja promidžbe na inozemnim tržištima vina Hrvatske, a kojim je uređen način na koji će se Ministarstvo poljoprivrede uključiti u aktivnosti koje provodi Udruženje vinarstva HGK na promidžbi hrvatskih vina na inozemnim tržištima.

Po podacima Državnog zavoda za statistiku, Hrvatska je prošle godine izvezla više od 58 tisuća hektolitara vina, a vrijednost tog izvoza je 15,9 milijuna američkih dolara, dok je istodobno uvezeno 145,7 tisuća hektolitara vina, u vrijednosti 18,4 milijuna dolara. (Hina)


Podijeli: Facebook Twiter