Pulski Uniline otvorio predstavništvo u Šangaju

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Krajem travnja pulska turisticka agencije otvorila je svoje predstavništvo u kineskom Šangaju i time postala prva hrvatska agencija sa svojim predstavništvom na tom dalekom tržištu.

Kako su nam priopcili, Uniline namjerava putem predstavništva, direktnim kontaktima s partnerima te kroz zajednicke aktivnosti s Hrvatskom turistickom zajednicom prezentirati kineskom tržištu sve prednosti i mogucnosti domace turisticke ponude. Cilj ovog poslovnog poteza je, kažu, rast udjela na ovom najmnogoljudnijem tržištu svijeta, ali i adekvatna promocija Hrvatske kao turisticke destinacije.

Predstavništvo u Šangaju ce osim Kine biti zaduženo i za promociju u drugim azijskim zemljama poput Japana, Južne Koreje, Tajvana te ostalih tržišta za koje se procijeni da bi mogle biti interesantna emitivna tržišta u bliskoj buducnosti.

- Istraživanja tržišta prije otvaranja predstavništva su pokazala kako prosjecan kineski turist ne poznaje Hrvatsku i zemlje u našoj regiji u onoj mjeri koliko bi mi željeli, navodi Kristijan Gržetic voditelj odjela korporativnih komunikacija iz Unilinea. Za Kineze su i dalje najinteresantnije destinacije poput Francuske, Italije, Švicarske, dok Hrvatska u ovom trenutku svoju priliku treba tražiti u ponudi kroz suradnju s susjednim državama, poput Slovenije ili primjerice Italije.

- Premda je segment "leasure" turizma u porastu u posljednje dvije godine, kod kineskih turista koji dolaze kod nas još uvijek prevladava tzv. "business varijanta". U organiziranom dijelu putovanja, kineski gosti putuju u manjim skupinama od 4 - 15 osoba, a putovanja traju u prosjeku od 8 - 10 dana. Tijekom puta su vrlo aktivni i žele posjetiti cim veci broj država i destinacija. Vrlo su zahvalni potrošaci i preferiraju lokalne suvenire, tradicionalne i kvalitetne proizvode. Cesto odlaze u shopping ture, najcešce u velike šoping centre. Ukoliko su cijene odredenih robnih marki povoljnije nego u Kini, tada se ne libe kupovati i troše znacajne kolicine novca, navodi Gržetic. (B. BAN)


Podijeli: Facebook Twiter