Nedavnim odlaskom taksi službe Cammeo iz Pule, što je rezultiralo negodovanjem korisnika koji gube povoljne cijene prijevoza, ali i gubitkom posla za 22 djelatnika, pulski taksisti ponovo su postali jedina opcija u taksi prijevozu Pulom. S cijenom od 15 kuna za startninu i devet kuna po kilometru danju, a sedam noću, pulski taksisti nisu zadovoljni, tvrdeći da im se posao uopće ne isplati.
Od Grada traže promjenu odredbe o cijeni kilometra kako bi ona bila jednaka cijeni litre benzina. Dakle, traže najmanje deset kuna po kilometru.
Time bi, jednostavnom računicom, sedam kilometarska vožnja od Šijane do Verudele korisnika koštala visokih 85 kuna. Usporedbe radi, u Zagrebu se za istu dužinu puta korisnici voze u modernim i ekološki prihvatljivim hibridima te po završetku plaćaju gotovo dvostruko manje - 43,8 kuna.
Upravo je zagrebačka "EKO taxi" služba ujedno jedna od najpovoljnijih i građanima najdopadljivijih prijevoza u hrvatskoj metropoli, jer za start naplaćuju 8,8 kuna te svega pet kuna po prijeđenom kilometru. Cammeo, popularan zbog dva besplatna kilometra uključena u početnih 15 kuna, po svakom daljnjem kilometru naplaćuje šest kuna, stoga je idealan mladima u noćnom životu, jer kad podijele troškove, prijevoz po osobi je doista jeftin i prihvatljiv, a ne moraju brinuti o parkiralištu te o policijskoj kontroli ukoliko popiju koju čašicu više.
Podsjećamo, nekoć su u Puli taksisti za start naplaćivali 35 kuna, po svakom prijeđenom kilometru osam, a za sat vremena čekanja 90 kuna. Prijevoz od zračne luke Pula do centra grada koštao je stotinu kuna, a do Verudele čak 180. (K. TADIJIĆ)