Većini od 500-tinjak posjetitelja sinoćnjeg gotovo trosatnog koncerta Zabranjenog pušenja na pulskom Kaštelu dobro raspoloženje nije poremetila činjenica što su udarne, predratne pjesme s prva četiri studijska albuma, premda uz dojmljivu profesonalno izvođačku razinu i odlično ozvučenje, odsvirane ipak u novim, mekšim aranžmanima, u više rock mainstream izričaju nego li u onom lucidnom i energičnom bosanskom novovalnom zvuku i jednostavnom punk ritmu iz sredine 80-ih godina.
Unatoč tome, publika je zdušno i u stih pjevala s duhovitim i za šegu nadahnutim frontmenom Sejom Sexonom i uvodnu "Nedjelja kad je otišao Hase" i ostale hitove starog Pušenja "Guzonjin sin", "Pišonja i Žuga", "Selena vrati se Selena", "Dan Republike", "Ibro dirka", "Šeki on the road again" te "Hadžija ili bos". Zajedničkog zborskog pjevanja posebno nije manjkalo u samom finišu koncerta kada je, pored suvišnih žanrovskih miksanja i gotovo kabaretskih digresija, izvedena najpoznatija pjesma s kultnog prvog albuma "Das ist Walter" iz 1984. godine - "Zenica blues".
Najvjernija originalu zvučala je izvedba "Abida" s tog neponovljivog debi albuma ("Abide, reci nam de, šta to tvoje ruke rade; udarnički rade, burazere, da bude gasa za sve...")
Sinoć je, međutim, bilo posve očito da je od obnove Pušenja 1996. godine sve do danas, kroz pet postratnih albuma, Davor Sučić alias Sejo Sexon uspio stvoriti brojnu novu publiku koja jednako uživa, pjeva i pleše i s novijim bendovskim opusom, čiji zvuk i aranžmani bitno sliče srednjestrujaškoj BH rock matrici, nego avangardi glazbenog izraza novog primtivizma 80-ih. To je pokazao posebno prvi dio koncerta, kada je publika odlično reagirala na pjesme "Možeš imat' moje tijelo", "Karabaja" , "Poso, kuća, birtija", kao i na "Yugo 45" i "Kad Sena pleše".
Sejo Sexon suvereno je vladao scenom, iz rukava je nizao gomilu fora iz osebujnog bosanskog humora, a kad mu je jedna obožavateljica tijekom nastupa poklonila ružu, kazao je: "Hvala sinjorina, osjećam se kao Tereza Kesovija u Beogradu". Iako je Sejo i suosnivač benda i glavni akter i autor tekstova starog Pušenja, za izvedbi starih pjesama najokorjelijiim fanovima nedostajao je jedinstven glas i stas kreativnog ludila - Nele Karajlić.
Kao predgrupa nastupio je pulski sastav Oliver Kovač. (Zoran ANGELESKI, snimio Dejan ŠTIFANIĆ)