Na natjecaj za izradu idejnog projekta garažne kuce javilo se pet ponuditelja, a nadležno povjerenstvo ce detaljnom analizom, vjerojatno vec tijekom današnjeg dana, odabrati najpovoljnijeg izvodaca za to rješenje, kojim ce se potom ishodovati lokacijska dozvola.
Svoje ponude predali su pulski Urbis i ARHI te zagrebacki Institut gradevinarstva Hrvatske (IGH) i Jurkon projekt, dok peta ponuda, ona jedne zagrebacke tvrtke, nije uzeta u razmatranje s obzirom da ne ispunjava uvjete natjecaja.
Lokacija za koju se izraduje idejno rješenje nalazi se na dijelu sadašnjeg parkirališta na raskrižju Nazorove i Ulice Marsovog polja, a garažna kuca izgradit ce se na površini od 6.600 cetvornih metara, dok ce se prometne i zelene površine protezati na 9.500 kvadrata.
Po GUP-u, garažna kuca može biti visoka maksimalno 20 metara, a uz projekt treba imati i prometno rješenje pristupa te okruženja. Idejni projekt preduvjet je za ishodovanje lokacijske dozvole, nakon cega ce trebati riješiti imovinskopravne odnose na zemljištu da bi se projekt mogao realizirati.
Od resornog procelnika Damira Prhata saznajemo da je najvjerojatniji investitor u ovu garažnu kucu gradsko poduzece Pulaparking.
- Garažna kuca na Marsovom polju bit ce centralna i najveca takva gradevina u gradu, kojom namjeravamo osigurati veliki parkirni kapacitet nadomak središtu Pule, najavljuje Prhat. Taj bi objekt trebao imati 650 do 680 parkirnih mjesta. Idejno bi rješenje trebalo ukljucivati kružni tok na raskrižju Nazorove i Ulice Marsovog polja, s odvojcima za ove dvije prometnice i garažnu kucu te Mutilsku ulicu i parkiralište osiguravajuceg društva. Ulaz u garažnu kucu bio bi sa stražnje strane, a izlaz kao i s dosadašnjeg parkirališta.
Donedavno se najavljivala montažna gradevina koja bi se postavila na armirane stupove i ploce, ali tek ce odabrano idejno rješenje pokazati kakav ce se objekt izgraditi.
Iako je rijec o gradevini koja ce vjerojatno imati šest katova, moguce je da se krov iskoristi kao sedma parkirna etaža. Garažna kuca primarno ce se, na oko 70 posto kapaciteta, koristiti za parkiranje, dok ce maksimalno 30 posto gradevine biti iskorišteno za poslovne prostore. Dinamika izgradnje tog objekta ovisit ce ponajviše o rješavanju imovinskopravnih odnosa na lokaciji, koji tek predstoje nakon ishodovanja lokacijske dozvole. (Goran ROJNIC)
VIŠE O OVOJ TEMI CITAJTE U TISKANOM IZDANJU GLASA ISTRE