Ni prolom oblaka i jak polusatni pljusak nisu jutros na gradskoj tržnici pokvarili dvosatnu rođendansku feštu kojom je pulska TV Nova obilježila 20. godina emitiranja, započeto 26. travnja 1996. godine.
Šjora Foškera, Vesna Petrović, najpopularnije je voditeljsko lice TV Nove u dva desetljeća emitiranja, a tako je ostalo sve do njene aktualne emisije "Od subote do subote". Dok su svirali In vino veritas, a kasnije spontano zapjevala Marinela, dok su za okupljene besplatnu veliku fritaju s ombolom pripremali Budimir Žižović Žižo i djelatnici TV Nove, Foškera je i jučer prštala od energije te s kamermanom u pratnji i mikrofonom u ruci na svim stranama Narodnog trga razgovarala s brojnim građanima/gledateljima.
Nama je, pak, u šali izjavila da je već imala neke godine kad se 1996. prijavila na TV Novi te su svi mislili da je došla prijaviti svoju kćer. Skromno će o svojoj popularnosti.
- To se potrefilo. Nisan glumila. Bila san iskrena i to su ljudi prepoznali. TV Nova je domaća televizija; kušelja se po domaću; vajk imamo za napuniti baterije nekome, a u 550 emisija "Spod banka" nekome smo te baterije i praznili, budući da smo se u toj emisiji bavili politikom i komunalnim problemima, kaže šjora Foškera, koja je tu emisiju svojevremeno napustila zbog četverogodišnjeg političkog angažmana. Upravo radi 333. emisiju "Od subote do subote", a kada dođe također do brojke 550, odlazi, kaže, u penžjun.
TV Nova je regionalna televizijska stanica koja svojim signalom pokriva Istru i Primorsko goransku županiju te Kvarnerske otoke, od Delnica na sjeveru do Zadra na jugu; sveukupno pokrivajući područje na kojem živi 500.000 ljudi.
Direktor i glavni urednik programa TV Nove Denis Mikolić podsjeća da su na počecima u travnju 1996. emitirali šest, a danas 16 sati programa, uz dnevno ostvarivanje 150 tisuća gledateljskih kontakata.
- Počeci su bili teški jer nisu postojali oglašivači za televizijsku reklamu, a djelatnici su se tek učili poslu. Danas imamo 17 satno zaposlenih i 11 vanjskih suradnika, a s 30 emisija tjedno u vlastitoj produkciji pokrivaju 63 posto ukupne produkcije; što je dvostruko više od zakonske obaveze. Ljudi vole najviše gledati domaću, lokalnu produkciju, kazao je Mikolić.
Pozvavši se na istraživanje tvrtke TV Beat, dodao je da je TV Nova najgledanija televizijska kuća u Istri, ispred TV Istre, Kanala Ri i RI TV-a.
Jedan od štandova bio je rezerviran za humanitarni dio fešte. TV Nova je kupila boje za tekstil i sto majica koje su, u sklopu akcije ArtShirt, oslikali djeca i mladi iz Udruge celebralne paralize, zajedno s roditeljima, prijateljima, poznatim umjetnicima i drugim osobama iz javnog života. Početna cijena majica iznosila je 50 kuna, a sav je prihod namijenjen za daljnje aktivnosti spomenute udruge. Također, okupljeni su dobivali na poklon sadnice cvijeća, balone i ekološke platnene vrećice za špežu, sve to uz ponudu fritula i animaciju Teatra Naranča. (Z. ANGELESKI/Snimio N. LAZAREVIĆ)