Pulska obilaznica će tijekom cijelog ljeta biti otvorena za promet


Projekt proširenja pulske obilaznice u četverotračnu prometnicu, od nekadašnjeg skretanja za Valmade do križanja s Mutilskom ulicom i Medulinskom cestom, koji su započeli 3. travnja, teku planiranom dinamikom i na terenu je primjetno da je odrađen velik dio posla. Izvođač radova su Cesta d.o.o. koje imaju rok izvođenja 150 radnih dana, a investicija je vrijedna 25 milijuna kuna (s PDV-om).

Priprema kolnika

Predviđena duljina zahvata je 1.340 metara, a uz rekonstrukciju raskrižja sa Šišanskom i Medulinskom cestom doći će do djelomične rekonstrukcije prometnica koje se priključuju te će tako ukupna duljina zahvata zapravo iznositi 2.237 metara.

- Trenutno se izvode zemljani radovi na trasi prema kružnom toku na križanju s Medulinskom cestom, koji obuhvaćaju široke iskope, te se uređuje temeljno tlo i ugrađuje geotekstil za buduću kolničku konstrukciju, a izvode se i iskopi za retencije oborinskih voda uz samo raskrižje, izvještavaju nas s gradilišta.

Uz navedeno, projektom je previđena izgradnja pješačkih i biciklističkih staza, zelenih pojaseva, odvodnja oborinskih voda, navodnjavanje i javna rasvjeta. Uz proširenje obilaznice, usporedo se odvija i izgradnja fekalnog kolektora od strane tvrtke Pragrande d.o.o., a koja je sufinancirana putem redovnog programa Hrvatskih voda i Grada Pule. Vrijednost ovih radova je šest milijuna kuna, a izgradnjom kanalizacijske mreže stvaraju se, kako je rečeno, preduvjeti za potpuno razdjeljivanje fekalne i oborinske kanalizacije sliva Pragrande i dugoročno rasterećenje samoga kanala.

Predviđena je izgradnja 264 metara vodoopskrbnog cjevovoda na Šišanskoj cesti i 366 metara cjevovoda na Medulinskoj cesti te novi ogranak duljine 50 metara uz rekonstrukciju svih postojećih kućnih priključaka u zoni zahvata. Od oborinske odvodnje, ukupno je predviđeno devet infiltracijskih jaraka i pet retencija te ugradnja cjevovoda duljine oko 1.600 metara i drenažnih cijevi u infiltracijskim jarcima i retencijama u duljini od oko 2.035 metara. Također je predviđeno demontiranje 23 postojeća rasvjetna mjesta i dogradnja 64 nova, dok je dužina trase naponskih kablova 636 metara.

Lidl dao zajam

Ono što je zanimljivo, projekt proširenja obilaznice financira se dijelom iz sredstava komunalnog doprinosa te dijelom iz zajma nakon zaključenja sporazuma o financiranju izgradnje kružnog toka na Medulinskoj cesti s tvrtkom Lidl Hrvatska d.o.o.. Lidl će financirati i izgradnju petog kraka na tom rotoru s kojega će se ostvariti pristup za budući objekt Lidla na Gregovici. Rotor na križanju sa Šišanskom cestom, pak, bit će četverotračni.

Ono što je za Puljane i goste ususret turističkoj sezoni najvažnije, radovi neće ometati promet obilaznicom.

- Prometovanje u ljetnom periodu definirat će se shodno potrebama izvođenja radova te će biti prilagođeno na način da obilaznica tijekom cijelog sezonskog perioda izvođenja radova bude protočna za promet u pravcu Šijana-Verudela i obratno. U sklopu radova, kao što je već navedeno, rekonstruirat će se i kružni tok na Medulinskoj cesti, ali ti će radovi započeti nakon ljetne sezone, zaključuju iz Grada Pule. (PIŠE Goran ROJNIĆ, snimio: Milivoj MIJOŠEK)












Podijeli: Facebook Twiter