Pulska Ladonja: Grad nam je rupa

Grad nam je rupa, Bruno Nefat (G. ROJNIĆ)
Grad nam je rupa, Bruno Nefat (G. ROJNIĆ)

Bruno Nefat i Mauricio Licul, vijećnici Nezavisne liste Plinija Cuccurina, ususret sjednici Gradskog vijeća na konferenciji za novinare govorili su o izvršenju proračuna u prvih šest mjeseci ove godine i namjeri zatvaranja za promet dijela rive.

"Građani i poduzetnici uplatili su 21,4 milijuna kuna komunalne naknade, a utrošeno je svega 15,8 milijuna kuna. Što se napravilo s preostalih 5,6 milijuna kuna? Također, planirano je izgraditi komunalne objekte i infrastrukturu u vrijednosti od 40,8 milijuna kuna, a realizirano je do sada u vrijednosti od svega 3,2 milijuna.

Na prihodima od pomorskog dobra zarađeno je 2,4 milijuna, a utrošeno svega 0,2 milijuna kuna. Čemu se onda čuditi da nam kupališta izgledaju kao da su američki bombarderi jučer otišli?", rekao je Nefat.

"Moramo se suočiti s činjenicom", nastavio je Nefat, "da nam je grad rupa. Pored toliko bagera, dozzera, kamiona i kompjutera, te pored toliko sposobnih inženjera, tehničara, radnika, pravnika i savjetnika, grad je i dalje rupa koja se ne može ispuniti obećanjima o Brijuni rivijeri, novoj bolnici, gradskom bazenu, pročistaču, Kaštijunu, itd.",tvrdi čelnik pulske Ladonje.

"Ovogodišnje izvršenje proračuna bolje je od prošlogodišnjeg samo zbog zaduživanja i pojačane financijske discipline za što treba zahvaliti ministru financija Slavku Liniću. Upravo zato obični građani i dalje gledaju prema Zagrebu, nitko više ne gleda prema Forumu 1", zaključio je Nefat.

Licul je, pak, u pravcu Foruma 1 usmjerio strelicu jer po njemu, neutemeljena je ideja o zatvaranju dijela rive za promet. Pita se kako se uopće može govoriti da od zatvaranja rive zbog radova prometnih problema nije bilo.

"Možda bi IDS imao drugačije viđenje kada bi nekoliko puta dnevno sjeo u auto i prošao različitim dijelovima Pule naguravajući se sa svima nama ostalim nesretnicima, turistima, dostavnim vozilima i građevinskim strojevima. Grad se treba vratiti moru i imati svoju rivu, ali da bi se izuzeo tako velik dio prometa trebalo bi imati i drugačiji javni promet. Takve upute nisu dane izrađivačima Plana uređenja rive", smatra Licul.

Ladonja, stoga, predlaže da se ugovor o izradi UPU Riva potpiše što prije jer će se ionako kroz određeno vrijeme trebati revidirati. Usto traži novo anketiranje građana i poslovnih subjekata na rivi koji ovise o prohodnosti rive, te da se ustanove posljedice zatvaranja prometa u središnjem dijelu rive. (G. ROJNIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter