Puljanka u vrhu europske reklamne industrije

Ana Klanac Hadžija - poput kameleonke
Ana Klanac Hadžija - poput kameleonke

Jeste li vidjeli posljednju reklamu za Wella šampon u kojoj se atraktivna brineta zanosno šeće dok joj lelujaju slapovi sjajne kose? Naravno da niste, jer se reklama, nakon što je obišla zapadni dio europskog tržišta, trenutno vrti na istočnoeuropskim televizijskim kanalima. No ta prekrasna brineta je Puljanka Ana Klanac, odnedavna Hadžija.

Visoka, vitka, duge smeđe kose i zelenih očiju, proporcija kojih danas modeli gotovo da i nemaju, 90-61-90, konfekcijskog broja 36, Ana je traženo ime u europskoj industriji modela i reklama.

- Ma to ti je posao kao i svaki drugi, a tu sam reklamu snimila još prije tri godine. Puno ljudi živi od toga, skromno će ova prelijepa 30-godišnja Puljanka, trenutno u Puli i u - blaženom stanju. Važna je ovo godina za Anu. U lipnju se udala za svog dugogodišnjeg dečka, također Puljanina, košarkaša Morisa Hadžiju, a eto, na putu je i dijete, čiji spol Ana još uvijek ne zna.

Savršene linije, jer trbuščić se gotovo i ne vidi, Ana radi i u blaženom stanju.

- Snimala sam kampanju za najjači ukrajinski online shop, a nisam ni znala da sam trudna, priča Ana i kaže da joj već sada zovu da reklamira trudničku odjeću, odnosno da čekaju da joj još malo naraste trbuščić, a sprema se i u London na razgovore oko reklamiranja Pampersa. Iz agencije su joj javili da čim rodi, može snimati kampanje za bebe.

Buduća majka i iskusni model, Ana je već 10-ak godina u modnim vodama. A sve se dogodilo iz ljubavi, i to doslovno.

- Moj dečko je košarkaš i moja prva ljubav, igrao je za klub u Hamburgu. Tako sam ja krenula kod njega i nekako je to počelo. Prije toga radila sam s nekim agencijama u Italiji, a prvi veliki posao za Sony Play Station dobila sam u Berlinu. Dobro je što sam u to krenula kasnije, znala sam tko sam, što sam, nisam ganjala karijeru, željela sam vidjeti svijet i zaraditi, priča samozatajna Ana i usput otkriva kako je bila zaštitno lice poznate drogerije Douglas, snimala kampanje za prestižnu liniju rublja Wolford, nakit, banke, osiguranja, glumila u spotu "2 Close" Alexa Cleara koji je snimao poznati fotograf Carsten Witte

- Reklama je gluma. Gotovo 90 posto radila sam snimanja za donje rublje. Valjda je za to zaslužna genetika, a nisam imala ni puno konkurencije, jer ostale su Brazilke i Amerikanke. Nisam tip za revije, niti editorijale, radim dosta komercijalne stvari.

Pitamo je je li modni svijet dekadentan, vlada li imperativ mršavosti.

- U Italiji i Parizu su jako strogi prema curama, uzimaju i do 70 posto honorara i važu svaki gram. U Njemačkoj je to posao u kojem te cijene, zato sam ondje i ostala. Oni su normalni, tretiraju te ravnopravno kao liječnika, službenika, a u Italiji je to sve na nižim granama. Zadovoljna sam jer me taj svijet nije uspio promijeniti, i ja sam ga uspjela iskoristiti. Važno je da budeš ono što jesi, da znaš pregovarati i budeš na zemlji, kaže Ana. (Lara BAGAR)


Podijeli: Facebook Twiter