Puljani izgubili još jedno parkiralište

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Za 15 dana istjece koncesija Pula parkingu za naplatu pakiranja na platou u blizini bivšeg ACI-jevog servisa na rivi, što znaci da se na tom podrucju više nece moci parkirati. Doduše, bilo je to vec jasno kad je nedavno tamo niknula brvnara, koja ce u ljetnim mjesecima biti ugostiteljski objekt, te kada je na plato naneseno kamenje, no sada smo dobili potvrdu i od Lucke uprave Pula, koja je u svibnju 2009. izdala koncesiju Pula parkingu.

Zoran Peruško, glasnogovornik Lucke uprave, kaže nam da više nece biti raspisivan novi koncesijski natjecaj za obavljanje djelatnosti naplate parkiranja na 1.300 cetvornih metara. Dakle, parkirna mjesta, koja su barem malo rasterecivala gužve na gradskim prometnicama u ljetnim mjesecima, možemo zaboraviti.

Lucka uprava je dio tog podrucja (390 kvadrata), sudeci prema katastarskim cesticama navedenim u ugovoru, i prije isteka koncesije Pula parkinga dala na upravljanje ugostiteljskom obrtu Mandrac, koji je u vlasništvu stanovitog Borisa Mikelica iz Vodnjana. Njemu je, naime, dvogodišnja koncesija izdana 22. travnja, dok Pula parkingu istjece 20. svibnja.



Direktor Pula parkinga Branislav Bojanic kaže da ne zna kako ce se ta tvrtka ponašati nakon isteka koncesije na tom podrucju, odnosno hoce li i dalje naplacivati parking ako se vozila uopce budu mogla tamo parkirati. Istice da ce poduzece ciniti ono što im kaže Grad, prema kome su i odgovorni.

- Cinjenica je da u posljednje vrijeme nismo ni mogli naplacivati parkiranje na tom podrucju. Tamo su nabacane grote, pa se ni ne može nitko parkirati, kaže Bojanic.

Iako smatra da bi Lucka uprava trebala obeštetiti Pula parking zbog nemogucnosti konzumiranja koncesijskog ugovora, kaže da ce posljednju rijec u tome ipak imati Grad, koji ce odluciti što uciniti. Doduše, i Bojanic priznaje da se parking tamo naplacivao samo u ljetnim mjesecima.

Iako ne zna koliko je bilo parkirnih mjesta, buduci da ona nisu bila ni oznacena, istice da im je taj parkirni prostor pomogao u najkriticnijim trenucima, odnosno u najvecim prometnim gužvama, kada bi vecinom stranci svoje automobile parkirali upravo na tom platou, umjesto da ulaze u grad. Pula parking je, inace, Luckoj upravi placao fiksno pet tisuca kuna godišnje te odredeni postotak od prodanih naplatnih karata.

Opravdanje za to da Pula parkingu više ne produžavaju koncesiju Lucka uprava nalazi u planu izgradnje obale s, kako kažu, svim popratnim sadržajima.

- Lucka uprava Pula je, uz sanaciju lukobrana, kandidirala i taj projekt prema Europskoj uniji te se, s obzirom na kompletiranost dokumentacije, s pravom nadamo i ocekujemo da ce naša kandidatura biti prihvacena, istice Peruško.

Valja medutim podsjetiti da je Lucka uprava i prije svibnja 2009. ustupila Pula parkingu podrucje kod ACI-jevog servisa za naplatu parkiranja. Umjesto koncesije, tada je na snazi bio sporazum o ustupanju zemljišta u ljetnim mjesecima, a tek je nakon našeg napisa da se pomorsko dobro ne može ustupati na taj nacin Lucka uprava raspisala natjecaj za koncesiju. (Piše B. ŽIŽOVIC; snimio N. LAZAREVIC)


Podijeli: Facebook Twiter