Navodi koje je predsjednik fažanskog IDS-a Ivan Geršic iznio na protekloj sjednici o Pulaprometu - da je Opcina propustila povoljne ugovore s tom tvrtkom, ne odgovaraju istini, tvrde fažanska nacelnica Ada Damjanac i donacelnik Radomir Korac.
Naime, kako objašnjava Damjanac, prema ponudenom ugovoru o javnim prijevoznim uslugama Pulaprometa i Opcine Fažana obuhvaceno je ukupno 426 vožnji mjesecno.
- Buduci da se ukupna kilometraža linije za Fažanu (22,4 kilometra) množi s brojem polazaka za cijeli mjesec s 15 kuna po kilometru, to iznosi 143.136 kuna mjesecno. Pomnoženo s 12 mjeseci, to je ukupno više od 1,7 milijuna kuna godišnje i taj ugovor nije prihvacen, kaže Damjanac.
Druga varijanta, navodi Korac, je aneks ugovora o utvrdivanju medusobnih prava i obveza u obavljanju javnog gradskog i prigradskog prometa za potrebe opcine Fažana. U ovoj godini naknada koju bi Opcina trebala isplacivati Pulaprometu za pružene usluge iznosi 41.667 kuna mjesecno plus PDV i taj ugovor je Opcina odbila potpisati.
- Prema zadnjoj varijanti, trebali bismo Pulaprometu placati izmedu 55 i 65 tisuca kuna. Pitam se tko se ovdje igra s gradanima. No, postigli smo sporazum s Gradom Vodnjanom, koji je spreman odreci se jedan posto udjela u tvrtki Pulapromet u našu korist pa bismo napokon mogli postici dogovor, kaže Korac.
- Pulapromet nam je jednostrano ukinuo vožnju u 5.20 sati proglasivši je sezonskom iako je ona iskljucivo radnicka, a i onu u 20.20 sati, koju su koristili ucenici i studenti. Ako su pojedine vožnje nerentabilne, treba ih ukinuti, ali dogovorno. No, Pulapromet ih je jednostrano ukinuo, rekla je Damjanac.
Takoder, prihvacen je prijedlog Kluba vijecnika IDS-a za sazivanjem tematske sjednice Opcinskog vijeca Fažane o Pulaprometu. Sjednica ce se održati 29. listopada i na nju ce biti pozvan direktor Pulaprometa Igor Škatar. Kako istice predsjednik Vijeca Damjan Milekic, Opcina je spremna za suradnju.
- Zbog sudjelovanja u otplati kredita za nove autobuse želimo suradivati s Pulaprometom pod uvjetom da sjednemo i dogovorimo se koje su vožnje rentabilne. No, ne možemo prihvatiti da su nerentabilne studentske i radnicke vožnje. Ne bježimo od svojih obveza, no treba sjesti i izracunati koji je iznos prihvatljiv, zakljucio je Milekic.