Pula: U svibnju konačno sanacija derutne Rovinjske

Rovinjska propada već više od četvrt stoljeća
Rovinjska propada već više od četvrt stoljeća

Početkom svibnja startat će sanacija Rovinjske ulice u Puli, zapuštene i urušene već više od 27 godina. Ova je površina/prometnica/lokacija nadomak centru grada, na jednom od obronaka Monte Zara, zapravo neprolazan makadamski put zarastao u korov i urušen, umjesto da bude spoj s Radićevom ulicom (bivšom Omladinskom). Također, praktički nikad ondje nije bilo ni javne rasvjete.

Iduće srijede, 17. travnja, održat će se sastanak gradske uprave i komunalnih poduzeća koja na tom području imaju instalacije te svih institucija povezanih s Rovinjskom ulicom, ne bi li se izradio hodogram sanacije. Herculanea pak treba odraditi natječaj za izgradnju fekalne odvodnje.

Razlog razrovanosti Rovinjske ulice su kaverne ispod nje, kao i eksploatacija kvarca. Lani je Grad konačno odlučio pozabaviti se ovim problemom te je naručena izrada projektnog rješenja za ovo područje. Ovdje je nekad vađen kvarcni pijesak pa je stoga došlo do propadanja prometnice i stvaranja kaverni. Projekt je ubačen u Program pojačanog održavanja prometnica u ovogodišnjem proračunu, a nakon što je prošle godine odrađena kvalitetna priprema, geološka istraživanja i snimanja te razna ispitivanja stanja, došlo je vrijeme za kompletnu sanaciju i uređenje.

- Napravili smo sve što smo smatrali potrebnim da bi sanacija Rovinjske ulice mogla započeti, ne bismo li je konačno uredili i vratili u život, kaže Damir Prhat, pročelnik Upravnog odjela za komunalni sustav i imovinu.

Kad se sanacija okonča, ova bi ulica trebala pridonijeti poboljšanju prometa Monte Zarom i boljoj pješačkoj povezanosti cijelog područja. Rovinjska je naime zatvorena za promet nakon što je došlo do urušavanja kolničke konstrukcije, potpornih zidova uz cestu, urušavanja dijela garaža te se pojavila pukotina na stambenoj građevini uz samo raskrižje s Radićevom.

Sanacijom će biti obuhvaćeno 120 metara Rovinjske i 30-ak metara Tartinijeve, s obje strane raskrižja, a širina će iznositi šest metara. Usto, s obje će strane biti nogostupi i javna rasvjeta. (G. ROJNIĆ, snimio A. KANCELAR)


Podijeli: Facebook Twiter