Zbog izvođenja miniranja na gradilištu novog trgovačkog centra u Puli, Grad Pula je produžio dozvolu za privremenu regulaciju prometa, odnosno obustavu prometa za sva vozila u petominutnom vremenskom razdoblju od 13 sati na dijelu obilaznice kod nekadašnjeg skretanja za Valmade do raskižja s Medulinskom cestom, te na donjem dijelu Santoriove ulice od obilaznice do križanja s Ulicom Bože Gumpca.
Miniranje, koje je bilo najavljeno da će početi u petak, započelo je zbog loših vremenskih uvjeta u ponedjeljak, a izvodi ga trgovačko društvo Geotehna Varaždin d.o.o. za bušenje, projektiranje i miniranje. U vrijeme miniranja na spomenutim prometnicama je, a bit će i u srijedu, postavljena odgovarajuća prometna signalizacija.
Uoči miniranja izvođači su uokolo gradilišta udaljili ljude koji su se u to vrijeme našli blizu gradilišta. Također, zakratko je obustavljen promet, a samo miniranje na dijelu gdje se gradi podzemna garaža, a na kojem je, prema riječima radnika, potrebno minirati područje dubine četiri metra, nije spektakularno kao na filmovima. Sama eksplozija prouzroči podizanje zemlje i kamenja dva-tri metra od tla i sve brzo utihne.
Inače, iako je gradnja budućeg trgovačkog centra podno Kaštanjera, u koji će se smjestiti hipermarket Interspara i mnoge trgovine modnih brendova, tek započela, već se pojavila informacija da će se projekt širiti. Međutim, tu informaciju opovrgnuli su nam sami investitori iz MID-Bau-a Hrvatska, koji niječu da su pokrenuli zahtjev za izmjenu glavnog projekta te ustvrdili da se centar gradi prema važećoj građevinskoj dozvoli. A to znači da će površina budućeg trgovačkog centra biti oko 28 tisuća četvornih metara, od čega samog centra oko 13 tisuća četvornih metara. Korisnicima će na raspolaganju biti 300-tinjak parkirnih mjesta, što u podzemnoj garaži ispod objekta gdje će biti hipermarket Interspara, što na parkiralištu između dva prizemna objekta. Usto, u donjem dijelu Santoriove ulice, kod skretanja za budući centar, iz gradske uprave prije nekoliko mjeseci su nam najavili izgradnju manjeg kružnog toka koji će omogućiti protočan promet i izbjegavanje kolone vozila, te pristupna prometnica. (G. ROJNIĆ)