Pula: Slijepa osoba pala u iskop

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Pula je vec duže vrijeme veliko gradilište. Kopa se na sve strane, zbog kanalizacije ili plina, pa gotovo ni nema prometnice na kojoj nema radova. A oni su u punom zamahu pa osim vecih zahvata, poput onih na kružnom toku ili u Medulinskoj ulici, ima i puno manjih gradilišta na svakom koraku.

Nije stoga cudno da je problema u prometu sve više, pa tako i opasnosti, kako za vozace, tako i za pješake. Upravo na jedan takav slucaj ukazala nam je citateljica koja je preksinoc svjedocila padu slijepe osobe u iskop u Stankovicevoj ulici, gdje se postavlja nova plinska instalacija.

- Bila sam u šoku kada sam to vidjela. Pomogla sam mu da izade iz rupe, a u cijelom tom metežu nisam ga ni pitala je li se ozlijedio. Mislim da nije, jer je sam nastavio put kuci, ali je bilo strašno gledati covjeka kako nemocno pokušava shvatiti što mu se dogada, ispricala nam je citateljica. Zapitala se ima li nade da se gradilišta ucine sigurnijima, tim više što se gradi po cijeloj Puli, a nije rijetkost da u iskope na cestama upadaju i automobili.

Ima li nacina da se ubuduce sprijece takvi dogadaji te jesu li gradilišta usred grada doista sigurna i propisno oznacena, upitali smo direktora Plinare Deana Kocijancica. Izražavajuci žaljenje zbog nemilog dogadaja, kazao nam je da je svjestan situacije u gradu, no da se radovi izvode sukladno propisima.

- Gradilišta su propisno oznacena, obavijesti o radovima su svakodnevne i cinimo sve što možemo da ih u što kracem roku završimo te prometnice vratimo u prvobitno stanje, rekao je Kocijancic.

Dodao je i da gradilišta, dok se na njima radi, i ne mogu biti stopostotno ogradena zbog jednostavnog razloga jer se na njima - radi. No, napominje da je na gradilištu je uvijek netko, pa pješaci mogu zatražiti pomoc od radnika. Napominje da su spremni ponuditi i prijevoz nemocnim osobama.

Apelirao je na vozace i pješake da se pridržavaju privremene regulacije i poštuju znakove upozorenja jer, dodao je, pojedinci uopce ne mare za sigurnost pa primjerice Stankovicevom voze do 70 kilometara na sat, ugrožavajuci pritom živote njegovih djelatnika i živote drugih sudionika u prometu. (N. SOFTIC)


Podijeli: Facebook Twiter