Pula: Rotor u Šijani neće "uštipnuti" dio obilaznice

Lokacija budućeg rotora u Šijani (M. ANGELINI/arhiva)
Lokacija budućeg rotora u Šijani (M. ANGELINI/arhiva)

"Zbog izgradnje rotora u Šijani uklonit će se dio 'zlatnog kilometra' obilaznice", prenio je dio medija riječi SDP-ovca Peđe Grbina tijekom nedavnog predstavljanja njegove kampanje za gradonačelnika Pule.

Grbin je istaknuo da je gradska vlast za to znala, ili svakako morala znati, prije ulaska u neviđeno skupu investiciju proširenja prvog kilometra obilaznice. Pritom je napomenuo da mu je žao što to nije znao prije te da je dobar dio milijuna potrošen uludo jer će dio rekonstruirane ceste nestati zbog izgradnje prilaza novom rotoru u Šijani, čija bi gradnja trebala početi uskoro.

Na jednak način Grbin je, prilikom predstavljanja svoje kandidature, govorio i o planu za novi gradski bazen, koji bi on vratio na Pragrande, po njemu idealnu lokaciju.

Pulske HDZ-ovce, koji su dan kasnije održali konferenciju za novinare, čudi pak činjenica da je SDP-ova kandidata za gradonačelnika odjednom uhvatio "sindrom neznanja", jer je teško povjerovati da se za nešto osam godina u Gradskom poglavarstvu i Vijeću diže ruka, a onda se u konačnici sve pravda neznanjem. Doduše, i oni vladajućima zamjeraju "cestogradnju" (obilaznicu i rotor) te smatraju da bi bazen bio bolji na Pragrandeu.

Treba napomenuti da je gradski projekt proširenja obilaznice obuhvaćao dionicu od nekadašnjeg kafića Zen do skretanja za Valmade. Međutim, Grad je proširenje obilaznice realizirao dodatno do raskrižja s Ulicom 43. istarske divizije, uključivši i 200-tinjak metara iz projekta Hrvatskih cesta. Za takav veći obuhvat, tvrdi se iz gradske uprave, imali su dozvolu Hrvatskih cesta i njihovog projektanta IGH-a, a sve da bi se prošireni dio obilaznice spojio na ulaz u grad.

- Lokacijske dozvole za proširenje pulske zaobilaznice i za izgradnju kružnog toka u Šijani usklađene su i koordinirane s projektantom Hrvatskih cesta, Institutom građevinarstva Hrvatske, s kojim je Grad Pula u stalnom kontaktu, te nema govora o "preklapanju" planiranih obuhvata izgradnje, kaže gradonačelnik Boris Miletić.

- Obuhvat proširenja pulske obilaznice koji je ugovoren, i izveden, neće biti zahvaćen izgradnjom kružnog toka u Šijani, već će se cestovni priključak s kružnoga toka na pulsku obilaznicu izvesti upravo do točke do koje je izvedeno proširenje zaobilaznice, rekao je Miletić.

Po neslužbenim informacijama, za izgradnju rotora u Šijani, vrijednog 50-ak milijuna kuna, izbrana je tvrtka Cesta, u zajednici izvođača radova, zajedno s Viaduktom i GP-om Krk. Ovog tjedna, ako na odabir Hrvatskih cesta nije stigla nijedna žalba, ta bi informacija trebala biti i službeno potvrđena pa bi krajem ovog, ili početkom sljedećeg mjeseca počela izgradnja, a rok za dovršetak bit će, vjerojatno, do početka turističke sezone.

Miletić se osvrnuo i na kritike vezane uz lokaciju bazena, za koji je Gradsko vijeće rezerviralo mjesto na Valkanama.

- Kako i za svaki projekt, tako i za bazen možemo istaknuti prednosti i nedostatke svake pojedine lokacije. No, neovisno o lokaciji budućeg bazena, kao i o investitoru tog sportskog objekta, najvažnije je da će naši sugrađani imati mogućnost korištenja bazena, kako za rekreaciju, školu plivanja, tako i za sportove na vodi, navodi Miletić.

Po njegovim riječima, lokacija Pragrande ima svakako prednost zbog blizine stadiona i Doma braće Ribar te neposredne blizine centra grada i buduće parkirne kuće na Marsovom polju. No, ono što struka ističe kao nedostatak je niska kvaliteta tla, koje je trusno i močvarno pa bi troškovi izgradnje bili viši zbog neophodnog "pilotiranja" temelja. (piše G. ROJNIĆ)

VIŠE ČITAJTE U TISKANOM IZDANJU


Podijeli: Facebook Twiter