Reklama poznatog proizvođača kozmetike koje su ovih dana pod brisačima automobila pronašli brojni Puljani izazvala je pravu pomutnju među vlasnicima vozila i neželjene scene na parkiralištima.
Reklama zamišljena kao šala, a koja dovodi vlasnike vozila u stres, da bi im potom upravo reklamirani kozmetički proizvod trebao pomoći da ga lakše podnesu, prouzročila je uistinu veliku količinu stresa kod nemalog broja vozača.
Naime, u vrećici se, baš poput one kakvu ostavljaju naplatničari Pula parkinga, uz reklamu nalazila i mala kartica koja, u 12 sekundi, navodno mjeri upravo razinu stresa osobe koja drži tu karticu u ruci.
Ne znamo jesu li oni kojima je reklama ostavljena pod brisače otišli stres "liječiti" baš ovim kozmetičkim proizvodom, ali definitivno im je trebalo nešto za smirenje nakon takvog "ispilavanja". S druge strane nije bilo lako niti djelatnicima Pula parkinga koji su se našli pod paljbom "kažnjenih" vlasnika vozila.
Naime, vidjevši uplatnicu pod brisačima, vlasnici vozila su se iskaljivali na djelatnicima Pula parkinga koji su bili u blizini. Tako je, kako saznajemo, na parkiralištima bilo svega, od vrijeđanja, pljuvanja i psovanja, pa čak i do pokušaja fizičkog napada koji je i prijavljen policiji.
- Mnogi su vlasnici vozila bili ogorčeni kada su vidjeli uplatnice ispod brisača svojih vozila. Velik broj njih nije uopće gledao o čemu se radi, već su se odmah okomili na naše djelatnike koji su se nalazili u blizini misleći da je riječ o kazni za parkiranje i odmah ih krenuli maltretirati.
Štoviše, bilo je jako puno vrijeđanja, psovki, čak i pljuvanja, te je zabilježen i jedan fizički napad. Cijeli dan smo, primjerice prošlu subotu, proveli uvjeravajući ljude da nije riječ o našim kaznama. Stvarno ne znam kome je takva reklamna kampanja pala na pamet, ali znam da je nama uzrokovala brojne probleme, kaže direktor Pula parkinga Branislav Bojanić. (G. ROJNIĆ; snimio M. ANGELINI)
CIJELI TEKST PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU.