Pula: Od bespravnih reklama utrženo 18.000 kuna

Reklame moraju biti "u skladu s arhitekturom i bojom pročelja i okolnog prostora" (B. PETROVIĆ)
Reklame moraju biti "u skladu s arhitekturom i bojom pročelja i okolnog prostora" (B. PETROVIĆ)

Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić nedavno je najavio da će protjerati brojne reklame i reklamne panoe svih tipova i veličina koje se već godinama postavljaju na krovne površine, balkone, fasade zgrada, a što je, prema njegovom mišljenju, dovelo do narušavanja izgleda starogradske jezgre, a posebno Trga bana Jelačića.

S obzirom da je slična situacija i u našem gradu odlučili smo provjeriti kako na brojne reklame u strogom centru gledaju naši gradski oci. Posebice, što svake godine reklame niču na sve neprimjerenijim mjestima, a od ovog ljeta pravi je "hit" imati što veću reklamu i po mogućnosti, zakucanu na fasadu.

Kakva su pravila što se tiče oglašavanja na zgradama i fasadama te ulicama, jesu li sve postavljene reklame i natpisi legalni, koliko se od njih "utrži", samo su neka od pitanja koja smo postavili nadležnom pročelniku Damiru Prhatu.

Naknada za korištenje javnih površina za postavljanje reklame na pročelje građevine u obuhvatu PUP-a Stari Grad, prema Odluci o načinu i kriterijima za korištenje javnih površina, iznosi 150 kuna mjesečno po kvadratu.

Na pitanje koliko mjesečno Grad utrži od reklama nismo dobili odgovor. No, kažu da komunalno redarstvo kontrolira reklame te u slučajevima kada ustanovi da su postavljene bespravno, izriče i mandatne kazne.

Neke se, podsjeća pročelnik Damir Prhat, moraju u potpunosti i ukloniti kao što je to bio slučaj reklame na početku Kandlerove ulice.

U ovoj godini ustanovljeno je, navode, osam(?) slučajeva bespravnog reklamiranja te su po toj osnovi izrečene kazne u ukupnom iznosu od 18 tisuća kuna. (B. PETROVIĆ)

CIJELI TEKST PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU.


Podijeli: Facebook Twiter