U prostorima Turističke zajednice Pula u srijedu je održano svečano proglašenje sveukupnog pobjednika akcije "Izbor najljepšeg izloga" za 2016. godinu, a koju zajednički organiziraju Grad Pula i pulska Turistička zajednica. Kako je u uvodu navela direktorica TZ-a Sanja Cinkopan Korotaj, ovo je već peta godina da se organizira ova akcija u sklopu koje je već održano 26 "malih" izbora najljepše uređenog izloga i to za Valentinovo, Uskrs, ljeto, jesen i Božić.
Ljepši grad
- Do sada smo imali 15 različitih pobjednika te je zasigurno ostvaren cilj akcije, a to je da se trgovine aktiviraju u uređenju svojih izloga i da cijeli grad zbog toga bude ljepši, navela je Cinkopan Korotaj i dodala da, s druge strane, koristi od svega imaju i sami trgovci jer lijepo uređeni izlozi privlače kupce.
U sklopu akcije komisija je odlučila da je ukupni pobjednik za 2016. godinu trgovina "Le Mode" u Istarskoj 12 te je kao nagradu od Mirne Radolović iz Grada Pule, dobila pet tisuća kuna i naljepnicu "Pula+ najljepši izlog".
Drugoplasirana je trgovina "Kerver" u Flanatičkoj 15 koja je dobila nagradu od tri tisuće kuna, dok je trećeplasirana trgovina cvjećarnica "Florami Studio" u Mletačkoj 10 koja je kao nagradu dobila tisuću kuna.
Svi nagrađeni
Četvrtoplasirana je cvjećarnica "Arco Iris" i trgovina "Bonbonniere Kraš", peta "Max Mara", na šestom mjestu su "Sisley", frizerski salon "Rozi" i dućan "Top Shop" dok su na sedmom mjestu trgovine "Benetton", dječji "Benetton", "Plato" i "Photo shop Flash".
Svi nagrađeni zahvalili su se na nagradama te obećali kako će se i dogodine truditi da svojom kreativnošću opravdaju iskazano povjerenje. (B. PETROVIĆ)