Pula: Mueller ima najljepši božićni izlog

(D.ŠTIFANIĆ)
(D.ŠTIFANIĆ)

Naljepnica s oznakom najljepšeg božićnog izloga pripala je trgovini Mueller u Ciscuttijevoj ulici. Riječ je o akciji izbora najljepšeg izloga, koju pet puta godišnje, već tri godine zajednički provode Turistička zajednica Grada Pule i Grad Pula.

- S ovom smo akcijom započeli za Božić 2011. godine, stoga je ovo četvrti put da smo birali najljepši božićni izlog. Sva četiri puta titulu najljepšeg osvojila je druga trgovina. Primijetili smo da ima pomaka u gradu, nešto se ipak kreće. Imamo lijepih izloga, neki zaista mogu konkurirati izlozima u svjetskim metropolama, a to je zapravo i cilj akcije. Ovog puta, prigodno su, božićnim dekoracijama okićeni svi izlozi u centru, a javljaju nam se i vlasnici trgovina izvan središta. Primjetno je i više uređenih izloga u odnosu na ostale akcije kojih godišnje provodimo pet - za Valentinovo, Uskrs, ljeto, jesen i Božić, rekla je Vesna Jovičić iz Turističke zajednice.

Istaknula je još kako je dekoriranjem izloga s namjerom dočaravanja blagdanskog raspoloženja ove godine iskočilo pet izloga, te su u uži izbor ušli onaj Kervera, Concettina, Gethaldusa i Vesna Stila, no najbolji je onaj trgovine Mueller. Potrudili su se, imaju nekoliko lijepo uređenih izloga po europskim kriterijima, no njihova kompletna zgrada i fasada zapravo je jedan veliki izlog koji je ukrasio ovaj dio grada, rekla je Jovičić.

Uz čestitke, Lidija Musi voditeljica gradskog Odsjeka za kulturu je naglasila kako se ovom akcijom nastoji oživjeti cijeli trgovinski sektor te donijeti neke nove kvalitete.

- Izuzetno mi je drago što je nagrađen izlog Muellera iz razloga što su prvi osvijetlili ovaj dio grada, prvi donijeli božićnu atmosferu i prvi put imamo zahvaljujući Muelleru u središtu porstor koji je cijeli osmišljen u znaku božićnog raspoloženja, najljepšeg doba godine.

Erik Radolović, voditelj pulske poslovnice Muellera zahvalio je na dodijeljenoj nagradi, a uz naljepnicu to je i tisuću kuna, te napomenuo da će se i nadalje truditi u uređenju izloga. Kupci su oduševljeni, kupovina im je ugodnija i ljepša, a to nam je najvažnije, rekao je Radolović.

Zapažen je trud pri uređenju, te su pohvaljeni i izlozi trgovina Maxim 2, CoinCasa, Maxima, Fontica, Le Mode, Fendi, RetroChik, dječji Benetton, Benetton Undercolor, željezarija Agrarija i cvjećarnice Florami i Arco Iris. (S. ROJNIĆ SINKOVIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter