Nakon što je u gotovo svim medijima objavljena priča na temelju prijave građana da, unatoč redukciji vode koja je na snazi, u Puli gotovo deset dana iz jednog šahta u Ulici Jurja Dobrile neprestano otječe voda, iz pulskog Vodovoda upravo su poslali priopćenje u kojem stoji da su zahvaljujući toj prijavi otklonili kvar na cijevi.
Iako je i sam stanar obližnje zgrade rekao da je on obavijestio Vodovod o curenju vode prije deset dana, Vodovod u svom priopćenju kaže da je "kvar na cijevi u Ulici Jurja Dobrile kod kućnog broja 8 saniran te zahvaljuje građanima što su svojom prijavom pomogli djelatnicima Vodovoda u rješavanju nastalog problema".
"Uz redovne poslove na održavanju vodoopskrbne mreže, djelatnici Vodovoda Pule dodatno su ovog ljeta opterećeni provođenjem mjera redukcije i zatvaranjima vodoopskrbe prekršiteljima po nalogu inspekcije. Vodovod obavještava građane da sve kvarove u vodoopskrbnom sustavu i nepoštivanje mjera redukcije mogu prijaviti na dežurni broj Vodovoda 214 491 tijekom 24 sata dnevno - i na taj način olakšati djelatnicima Vodovoda što uspješnije otklanjanje kvarova i određivanje prioriteta u trenutku kada su suočeni s otežanom vodoopskrbom i redukcijom koja im je operativno i organizacijski značajno povećala količinu posla", piše u priopćenju Vodovoda. (S. Z. T. )