U prostorijama pulske Turističke zajednice na Forumu svečano je proglašen sveukupni pobjednika akcije "Izbor najljepšeg izloga" za 2015. godinu. Kako je rekla Sanja Cinkopan Korotaj, direktorica TZ-a, od 2012. godine, kada je ponovo započela ova akcija na inicijativu Grada Pule, a uz potporu gradske turističke zajednice, održan je ukupno 21 izbor "naj-izloga", a njih 14 dobilo je neku od nagrada.
Mnogi se zatvorili
Najljepši izlozi biraju se za Uskrs, Valentinovo i Božić. Dva su puta kao ukupni pobjednik proglašene i nagrađene trgovina Kerver i cvjećarnica Florami, dok je cvjećarnica Arco Iris nagrađena triput.
- Sve su ostale trgovine, odnosno izlozi nagrađeni jedanput i doista je tu bilo svakakvih trgovina što nas posebno veseli, napomenula je Cinkopan Korotaj te dodala da neke od njih, nažalost, više ne rade.
Ovogodišnji poredak nagrađenih izloga isti je kao i lani. Na prvom mjestu je trgovina Kerver u Flanatičkoj ulici koja je mnogima poznata po lijepim i maštovito uređenim izlozima. Sjetimo se samo uskrsnog stolca u mahovini ili trombona iz kojega izlijeću šareni leptirići. Na drugom mjestu je cvjećarnica Arco Irisi, a na trećem Bonbonniere Kraš na Portarati.
Kontinuitet u uređenju
Iza njih su Florami Studio cvjećarnica, KOMO i Delicije, Le Mode, Coin casa, Gerry Weber i Sisley, Galerija Legović, Marija WGW i Calzedonia te Nike i Retro Chik.
Nagrađenima je nagrade od pet, tri i tisuću kuna uručila Lovorka Hajdić Golja iz Grada Pule navodeći da joj je drago da je akcija saživjela, da u njoj sudjeluje velik broj trgovina, a velik dio njih ima kontinuitet u uređenju. Prvonagrađene djelatnice Aleksandra Benjak i Katarina Dobronić zahvalile su se na nagradi te istaknule da i mnogi Puljani prepoznaju njihov trud pa čak i ulaze u trgovinu samo da bi ih pitali što će "iduće izraditi". (B. PETROVIĆ)