Pula: Info-telefon na autobusnom "pojeo" 58 kuna

Za točnu informaciju o redu vožnje najbolje je uputiti se do autobusnog kolodvora (arhiva)
Za točnu informaciju o redu vožnje najbolje je uputiti se do autobusnog kolodvora (arhiva)

Kada kreće posljednji autobus za Pazin? Jednostavno pitanje čiji nas je odgovor koštao čak 58 kuna. Naime, mobitelom smo pokušali saznati red vožnje, a dok smo saznali da taj autobus kreće u 16 sati, ostali smo bez rečenih 58 kuna što je više i od same cijene karte!

Čekanje na informaciju o redu vožnje dobili smo, valja i to reći, nakon 19 minuta slušanja govornog automata koji je neprekidno ponavljao "za izravan pristup operaterima pritisnite dva" te "molimo pričekajte do javljanja operatera autobusnog kolodvora". Na koncu, traženi podatak nismo dobili od prometnika na informacijama jer se nije javljao niti nakon 15 minuta čekanja. Sreću smo potražili nazvavši djelatnicu prodaje karata i nakon naplaćenih 11,84 kune za četiri minute čekanja na razgovor konačno saznali tu banalnu informaciju.

Međutim, čekanje nije jedini problem info-telefona pulskog autobusnog kolodvora. Na početku poziva govorni automat nas je upozorio da naplata počinje u trenutku javljanja davatelja usluge. No, naplata nije počela kada nam se javila djelatnica, već nam je naplaćivano 2,96 kuna za svaku od 19 minuta slušanja govornog automata.

Komentar smo zatražili u Brionima i dobili ga od Malvine Macan, voditeljice putničkog prometa i Autobusnog kolodvora Pula. Veli da su oni, kao i svi ostali autobusni kolodvori u Hrvatskoj, potpisali ugovor s tvrtkom Nextel u kojem je definirano da se naplata 2,96 kuna po minuti za pozivanje s mobitela naplaćuje nakon javljanja djelatnika. Najavila je da će tragom našeg poziva provjeriti s tom tvrtkom zašto se ne poštuje ugovor te korisnicima naplaćuje slušanje govornog automata te da će nas izvijestiti o dobivenom odgovoru. (P. GREGOROVIĆ)

CIJELI TEKST ČITAJTE U TISKANOM IZDANJU.


Podijeli: Facebook Twiter