Pula bez busa poslije 23h

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Od polovine lipnja do pocetka rujna svake je godine na snazi ljetni vozni red javnog gradskog prijevoza. Osim neznatnih preinaka u trasi linija, poput one za Štinjan koja ljeti vozi do Puntižele, on bi putnicima trebao donijeti i veci broj polazaka. Autobusi bi trebali voziti cešce i uz što kasnije polaske. No, je li tomu baš tako provjerili smo nakon upita jedne Puljanke, koja se požalila da, buduci da u gradu radi drugu smjenu, ne može kuci stici autobusom. Zadnji bus za Verudelu, naime, s kolodvora polazi u 22.35 sati!

Ni Verudela nije što je nekad bila

Pregledom voznog reda uocavamo da ni na drugim linijama situacija nije ništa bolja - zadnji autobus za Stoju krece s kolodvora u 22.35 sati, isto vrijeme zadnjeg polaska ima i autobus iz Šijane za Vidikovac i Verudelu, dok je zadnji polazak sa Stoje u 23 sata. Iz grada u Štinjan zadnji autobus krece u 21.30 sati, a onaj za Monte Magno i Valdebek u 19.30, s tim da je u subotu zadnji autobus u 11 i pol.

Kako ce mladi Puljani stici iz prigradskih naselja na neki od koncerata u gradu ili se primjerice vratiti s filmske projekcije kuci? Ili kako ce putovati oni sretnici koji su u turistickoj sezoni pronašli neki posao i rade u drugoj smjeni? Autobusima Pulaprometa sigurno nece.

Jer, iako smo direktora te firme Igora Škatara upitali postoji li mogucnost da se vozni red, barem u vrijeme velikih gradskih manifestacija, modificira, pozitivan odgovor nismo dobili.

Vozite se do Premanture

U svom odgovoru na primjedbe vezane uz vozni red Škatar navodi da je gospodarska kriza zahvatila i našu regiju te se reflektirala na poslovanje prijevoznika.

- Rast cijene goriva iznimno utjece na poslovanje društva, samo za prvih šest mjeseci ove godine utrošeno je 500 tisuca kuna više u odnosu na isto razdoblje lani, uz jednaku prijedenu kilometražu odnosno kvalitetu prijevozne usluge. Uslijed krize smanjila se i subvencija prijevozniku za ovu godinu u odnosu na lanjsku, pojašnjava Škatar.

Veli da ih sve to prisiljava na provodenje mjera uštede u svim segmentima, a napose u onima za koje ne postoji dovoljna zainteresiranost korisnika. Pritom se koriste podaci iz BUScard sustava od prošle godine, navodi u svom odgovoru Škatar.

Podsjeca da je Pulapromet zajmom od Europske banke za obnovu i razvoj obvezan da trošak koji se ostvari pružanjem prijevozne usluge podmiri prihodima od osnovne djelatnosti i subvencijama jedinica lokalnih samouprava.

Unatoc svemu ovome, smatra on, omogucena su i dodatna poboljšanja prijevozne usluge, poput linije za Premanturu, gdje je okretište u autokampu Stupice, što je provedeno uz iznimnu suradnju Arenaturista, komunalnog redarstva i prometne policije.


Podijeli: Facebook Twiter