Prvi veliki sajam s konceptom "Croatia Full of Life"

Stari vizualni identitet s prijašnjih štandova odlazi u povijest (B. BAN)
Stari vizualni identitet s prijašnjih štandova odlazi u povijest (B. BAN)

Idućeg ponedjeljka svoja vrata otvara jedan od najvećih svjetskih turističkih sajmova - londonski World Travel Market u Londonu gdje se već tradicionalno predstavlja i Hrvatska. Riječ je o prvom u nizu velikih svjetskih sajmova gdje će se davati prve turističke prognoze za 2016. godinu. Kao i svake godine na sajam odlaze ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić.

Ovaj WTM će za Hrvatsku biti poseban jer će to biti prvi sajam gdje će se Hrvatska predstaviti s novim komunikacijskim konceptom "Croatia, Full of Life" koji je upravo u Londonu i lansiran prije mjesec dana predstavljanjem hrvatske ponude na umjetnom mediteranskom otoku ispod poznatog Tower Bridgea na rijeci Temzi.

Također, svjetskoj će se publici predstaviti i novi štand, odnosno nova vizualna rješenja koja su usklađena s novim konceptom. Tako će hrvatski štand na WTM-u biti vizualno moderniji i čišći te će sadržavati fotografije destinacija i emocija. Tu je i  "Full of Life" slogan te "Full of…" inačice po proizvodima.

Kako priopćuju iz Ministarstva turizma, video materijal za krunu štanda sadržavat će video materijale destinacija i emocija, kao i logotip te slogan "Full of Life". Promijenit će se i uniforme informatora. Ženska uniforma više neće biti suknja i sako, već haljina, dok će muške uniforme umjesto klasičnih hlača, prsluka i sakoa imati ležernije hlače i košulju. Na obje uniforme bit će apliciran novi slogan "Full of Life".

Ujedno, na štandu će se moći istraživati destinacije i regije kroz zanimljiv i interaktivan način ("Bringing Croatia to life"). Naime, gosti će imati mogućnost doživljaja destinacija na način da, kroz HTZ-ovu web stranicu na "touch screen" monitoru pronađu pet od deset zanimljivih lokacija te da ih "ožive" na način da jednim klikom pokrenu integriran Google alat "street view" i na taj način dobiju vizualni dojam destinacije po kojoj mogu šetati, istraživati i zapravo je virtualno doživjeti. Oni koji pronađu najmanje pet zadanih destinacija, bit će nagrađeni promotivnim poklonima.

Lorencin i Ivičić će se u sklopu sajma susresti s nizom partnera, kao što su TUI, Thomas Cook, Jet2.com te Jet2hodlidays i mnogi drugi, a s kojima će razgovarati o unaprjeđenju suradnje i zajedničkim kampanjama. Ujedno, ministar će dati intervju za Travel Channel, a susrest će se i s predstavnicima BBC-a i CNN-a te će biti jedan od govornika na ministarskom summitu, čija je tema ove godine "Destination branding - new challenges in a changing market", pri čemu će predstaviti promjenu u brendiranju Hrvatske kao mediteranske zemlje sunca i mora u cjelogodišnju destinaciju, punu života.

Inače, Hrvatska ove godine bilježi rekorde s britanskog tržišta s kojeg je došlo 500 tisuća gostiju. Ta brojka je rekordna od postojanja hrvatske države, a premašuje i slavnu 1988. godinu kada je u Hrvatskoj zabilježen najveći broj Britanaca. Najveći skok britanskog tržišta ove su godine zabilježili Istra i Splitsko-dalmatinska županija. (B. BAN)


Podijeli: Facebook Twiter