Prvi hrvatski rjecnik kamping pojmova

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

"Prakticni rjecnik kamping pojmova", prvi takav svojevrsni leksikon koji od A do Ž obraduje sve važne pojmove te turisticke grane, autora Jerka Sladoljeva, poznatog poreckog strucnjaka s više od tri desetljeca iskustva u tom podrucju, predstavljen je u umaškom autokampu Park Umag.

Tim je povodom predsjednik talijanske kamping asocijacije Confedercampeggio Gianni Picilli iz Firence Sladoljevu urucio posebno priznanje za dugogodišnju suradnju, cime je Porecan u 60 godina postojanja te udruge postao njen prvi inozemni pocasni clan.

Naime, Picilli je istaknuo da se radi o važnoj knjizi, jedinstvenoj u Europi, koja ce koristiti kamping industriji i koju što prije treba prevesti na engleski jezik. Danas u Europskoj uniji krece se 1,4 milijuna kampera i više od cetiri milijuna kamp-prikolica, a kompletna kamperska oprema vrijedna je oko tri milijarde eura, što dovoljno govori o snazi te djelatnosti, objasnio je Picilli.

Pojmovnik je prije svega prilagoden prakticarima, ali i širem krugu kamping djelatnika, institucija i opcenito profesionalcima ukljucenim u kamping planiranje. Svrha knjige, objasnio je Sladovljev, jest pomoci vlasnicima i djelatnicima u kamping turizmu u razumijevanju pojedinih pojmova i izraza, jer daje upute kako pristupiti pojedinim elementima kamping proizvoda, objašnjava sve prakticnim primjerima i nudi savjete kako probleme riješiti.

Govoreci o stanju u toj branši, Sladovljev je kazao da je vrlo bitno da se vlasnici kampova fokusiraju na kvalitetu, a manje na kvantitetu, da se prestanu brojiti nocenja, vec treba brojati novac. Poznato je da kampovi s višom razinom usluga i ponude, iako skuplji, bolje su popunjeni od ostalih i više zaraduju. U ponudi nedostaju kamping odmorišta (Hrvatska ih treba stotinjak), koja samo u Njemackoj godišnje ostvaruju sto milijuna nocenja.

Na predstavljanju je autora predstavio promotor knjige Davor Šišovic. Nakladnici prvog kamping rjecnika su Master Studio i Udruga top kamping kvalitete Porec, urednik i autor naslovnice je Eugen Varzic, dok je tisak provjeren tvrtki Grafika iz Osijeka. (Tanja KOCIJANCIC)


Podijeli: Facebook Twiter