Peugeot je konacno pokazao serijsku izvedbu svog prvog hibridnog automobila i ujedno prvog hibridnog sustava na svijetu koji kombinira rad dizelskog i elektricnog motora.
Peugeot 3008 Hybrid4 pogoni dvolitreni turbodizelaš koji razvija 163 KS i 300 Nm te elektromotor smješten na stražnjoj osovini koji kontinuirano razvija 27 KS, odnosno 35 KS u intervalima, i 200 Nm okretnog momenta. Dizelaš pogoni prednje, a elektromotor stražnje kotace, pa se Peugeotov 3008 može pohvaliti i integralnim pogonom.
Vozaci ce moci birati izmedu cetiri režima vožnje – potpuno automatskog u kojem sustav autonomno kontrolira obje jedinice, potpuno elektricnog u kojem 3008 može prevaliti udaljenost do 4,5 kilometara, 4WD u kojem sustav nastoji maksimalno iskoristiti obje jedinice u svrhu kontinuiranog pogona na sva cetiri kotaca te Sport koji omogucava maksimalno iskorištavanje ukupno 200 KS, koliko dva motora zajedno razvijaju.
Prema Peugeotovim podacima, 3008 HYbrid4 u europskom kombiniranom ciklusu troši svega 3,8 litara goriva na stotinu kilometara, emitira 99 grama CO2 po kilometru, ubrzava s mjesta do 100 km/h za 8,8 sekundi te postiže maksimalnu brzinu od 209 km/h. Isti hibridni pogon Peugeot planira upotrijebiti na nadolazecem modelu 508.
3008 Hybrid4 službeno ce biti predstavljen na listopadskom autosalonu u Parizu, dok je pocetak prodaje najavljen za proljece iduce godine. U meduvremenu bismo ipak trebali doznati koliko ce dizelsko-elektricna hibridna kombinacija koštati, posebice kad se u obzir uzme da je dizelska tehnologija ionako skuplja od benzinske, pa je vecina proizvodaca, vec u razvojnoj fazi, odustala od kombiniranja dizelskih motora s elektromotorima.