Prvi dan kampanje potrošeno 2,5 milijuna kuna

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Prvog dana službene kampanje politicke stranke potrošile su na promidžbu 2,5 milijuna kuna. Od toga je HDZ iskeširao najviše - nešto više od 1,5 milijuna kuna ili 63,9 posto ukupnog iznosa. Slijedi Kukuriku koalicija koja je, prema analizi Promocije plus izradene za GONG i Transparency International, potrošila 801 tisucu kuna ili 33 posto toga iznosa.

Zanimljivi su podaci i do kojih su GONG i TI došli istražujuci troškove u pretkampanji tijekom koje se stranke nisu smjele oglašavati u pisanim i elektronickim medijima, vec samo putem medija vanjskog oglašavanja (jumbo plakati, bilboardi...). Za to je potrošeno najmanje 5,5 milijuna kuna, ali u te troškove nije ukljucena i produkcija tih oglasa.

Najviše je i u pretkampanji potrošio HDZ - više od dva milijuna kuna, a u stopu ih slijedi Kukuriku koalicija s 1,8 milijuna kuna ili nešto manje od trecine ukupno potrošenog novca. Sve ostale stranke i liste potrošile su manje od 10 posto ukupnih troškova pretkampanje.

U pretkampanji GONG i TI su oglašavanje pratili u dva kruga po petnaest dana, što je razdoblje na koje se uglavnom zakupljuje vanjski medijski prostor. (G. GALIC/Novi list)


Podijeli: Facebook Twiter