Prvog dana službene kampanje politicke stranke potrošile su na promidžbu 2,5 milijuna kuna. Od toga je HDZ iskeširao najviše - nešto više od 1,5 milijuna kuna ili 63,9 posto ukupnog iznosa. Slijedi Kukuriku koalicija koja je, prema analizi Promocije plus izradene za GONG i Transparency International, potrošila 801 tisucu kuna ili 33 posto toga iznosa.
Zanimljivi su podaci i do kojih su GONG i TI došli istražujuci troškove u pretkampanji tijekom koje se stranke nisu smjele oglašavati u pisanim i elektronickim medijima, vec samo putem medija vanjskog oglašavanja (jumbo plakati, bilboardi...). Za to je potrošeno najmanje 5,5 milijuna kuna, ali u te troškove nije ukljucena i produkcija tih oglasa.
Najviše je i u pretkampanji potrošio HDZ - više od dva milijuna kuna, a u stopu ih slijedi Kukuriku koalicija s 1,8 milijuna kuna ili nešto manje od trecine ukupno potrošenog novca. Sve ostale stranke i liste potrošile su manje od 10 posto ukupnih troškova pretkampanje.
U pretkampanji GONG i TI su oglašavanje pratili u dva kruga po petnaest dana, što je razdoblje na koje se uglavnom zakupljuje vanjski medijski prostor. (G. GALIC/Novi list)