Pružaju ruku djeci s posebnim potrebama

Primjena senzorno-integracijske pedagogije u radu s djecom bila je tema predavanja Ivanke Pejić
Primjena senzorno-integracijske pedagogije u radu s djecom bila je tema predavanja Ivanke Pejić

Primjena senzorno-integracijske pedagogije u radu s djecom bila je tema predavanja Ivanke Pejić održano u umaškoj gradskoj vijećnici za stotinjak sudionika s Bujštine, a na inicijativu Udruge ''Pružam ti ruku" i u organizaciji Centra za autizam Rijeka i uz podršku Grada Umaga.

Umaški pročelnik za društvene djelatnosti Slaviša Šmalc je istaknuo kako je Grad Umag prepoznao potrebu ulaganja u razvoj sustava skrbi za djecu s teškoćama u razvoju i osobe s invaliditetom, a trenutno ulaže sredstva u rekonstrukciju prostorija u kojima će biti opremljena senzorna soba te nove prostorije za rad udruge ''Pružam ti ruku'' i ''Communitas'', koja se bavi psihosocijalnim tretmanima za djecu, mlade i obitelji te prevencijom devijantnih ponašanja. Prostori bi trebali biti otvorene u svibnju ove godine.

-Zahvaljujem djelatnicima odgojno obrazovnih ustanova na trudu koji ulažu da bi djeci s teškoćama u razvoju i njihovim obiteljima olakšali svakodnevicu i pripremili djecu na samostalan život, kao i na trudu koji ulažu u stvaranju bolje, jače i sretnije zajednice, boljeg, jačeg i sretnijeg Umaga, naglasio je Šmalc.

''Pružam ti ruku'' provodi projekt pod nazivom ''Ranom intervencijom do sretnije budućnosti'' uz pomoć kojeg se želi unaprijediti sustav i kvaliteta usluga rane intervencije kod djece s neurorizicima i poteškoćama u razvoju, te stvoriti podršku u zajednici.

U okviru ovog projekta se djeci s poteškoćama redovito pomaže, nudi im se stručna pomoć, rehabilitacije različitih profila stručnjaka, prema uputama i u dogovoru s jedinom ustanovom na području Istre koja se bavi tim pitanjem, Dnevnim centrom za rehabilitaciju Veruda Pula.

Pokrenute su aktivnosti na poboljšanju rada s djecom s teškoćama u razvoju, nabavljen je neurofeedback uređaj, uspostavljene su metode praćenja i trijaže djece vrtićke dobi u predškolskim ustanovama , te koordinacija dionika u sustavu skrbi. (T. GRGIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter