Jučer je u Kopenhagenu prezentirana promotivna kampanja Hrvatske turističke zajednice Croatia Feeds, kao "case study" i primjer uspješne kampanje, u okviru konferencije Digital Tourism Think Tank. Kampanju su prezentirali predstavnici Googlea, čiji je kreativni tim The ZOO sudjelovao u stvaranju ove promotivne kampanje HTZ-a. Riječ je o kampanji koja je nastala na najnovijim trendovima digitalnog marketinga, a temeljena je na interesima krajnjih korisnika po tržištima, što je i bila osnova za stvaranje koncepta kampanje.
Novi pristup i originalnost kampanje Croatia Feeds komentirao je i direktor u ostavci Glavnog ureda HTZ-a, Ratomir Ivičić, koji je naglasio da se ova kampanja po svojim karakteristikama značajno distancira od dosadašnjih online kampanja koje je provodila Hrvatska turistička zajednica.
- U ovoj kampanji koristimo zanimljive i pomalo intrigantne naslove. Trudimo se određene teme obraditi na zanimljiv i privlačan način. Današnje vrijeme i trendovi zahtijevaju vrlo visok stupanj originalnosti, jer se samo tako može privući i zadržati pažnja. Upravo nam je u tijeku proljetna PPS kampanja Croatia Feeds koju ćemo provoditi do 14. travnja na tržištu Njemačke, Austrije, Slovenije, Italije, Velike Britanije, Francuske, Švicarske i Švedske, a prvi rezultati su vrlo dobri, poručio je Ivičić.
Tako je do 24. ožujka u sklopu proljetne PPS kampanje Croatia Feeds na društvenoj mreži Facebook ostvareno više od 20 milijuna impresija i doseg od gotovo osam milijuna ljudi. Na Instagramu je ostvareno više od tri milijuna impresija i doseg od gotovo dva milijuna ljudi, dok je na Twitteru također ostvareno više od tri milijuna impresija. Kampanja se provodi putem bannera na portalima, video materijala na portalima i YouTube kanala, postova na društvenim mrežama te putem TV oglašavanja na tržištu Švicarske, odnosno oglašavanja u tiskanim medijima na tržištu Velike Britanije, Italije i Francuske te putem vanjskog oglašavanja na tržištima Velike Britanije, Italije i Austrije.
Konferencija Digital Tourism Think Tank zapravo predstavlja inicijativu koja za osnovni cilj ima približavanje najnovijih turističkih trendova kad je u pitanju digitalni marketing. Začetnik ove inicijative je Nick Hall, direktor u agenciji SE1 Media, koji ima više od deset godina iskustva u radu u digitalnom marketingu turizma.
(M. ĆURIĆ)