Promocija Istre u New Yorku

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Koncem lipnja u New Yorku održat ce se promocija Istre i istarskih autohtonih proizvoda. Inicijativu promocije Istre i istarskih proizvoda preko bare pokrenula je županijska tvrtka MIH iz Poreca koja od prošle godine plasira svoje ekstra djevicansko maslinovo ulje pod brandom San Gurmano na americko tržište, a od ove i ocat od bazge pod brandom San Buco. U projekt su se ukljucili i vinari Cossetto, Damjanic i Pilato te tvrtka Natura tartufi koji vec niz godina izvoze na americko tržište.

Uz prezentaciju branda San Gurmano predstavit ce se novi brandovi ekstra djevicanskog maslinovog ulja Delmonico's i Ritossa koji su u suradnji sa poduzecem MIH d.o.o. realizirali posebne brandove istarskog maslinovog ulja za americko tržište.

Istra kao regija predstavlja se kratkim promotivnim filmom i kulinarskim specijalitetima u kojima ce uživati novinari, ugostitelji i trgovci. Ovim se dogadajem žele otvoriti vrata za buduce plasiranje visokokvalitetnih proizvoda na americko tržište. Uz promociju Istre i autohtonih proizvoda u Delmonico's restoranu, organizirana je i degustacija za istarske iseljenike u njihovom klubu Istrijana Astoria takoder u New Yorku.


Podijeli: Facebook Twiter