Promidžba HR turizma: Manje brošura, više blogera

Radit će se u cilju promoviranja i oblikovanja jedinstvenih turističkih sadržaja i destinacija - Rt Kamenjak (arhiva)
Radit će se u cilju promoviranja i oblikovanja jedinstvenih turističkih sadržaja i destinacija - Rt Kamenjak (arhiva)

Snažna potpora povećanju broja turističkih dolazaka u pred i posezoni te u kontinentalnim odredištima, uz naglasak na online promidžbu i razvoj turističkih zajednica u destinacijske menadžment organizacije i kompanije - sve će to obilježiti rad Hrvatske turističke zajednice u idućoj godini.

Naime, danas je na turističkom vijeću u Zagrebu usvojen program rada HTZ-a za iduću godinu, čije smjernice predviđaju upravo takve aktivnosti. Ministar turizma i predsjednik HTZ-a Veljko Ostojić izrazio je nadu u njihovo ostvarenje, podsjetivši da će na rezultate iduće sezone značajno utjecati nastavak globalnih recesijskih trendova.

- Iznimni rezultati sezone 2012. proizvod su dobre pripreme i predanog rada svih čimbenika u turizmu, a ponovimo li ih i u nadolazećoj sezoni, moći ćemo svi zajedno biti zadovoljni, kazao je Ostojić.

Program rada predstavila je nova direktorica HTZ-a Meri Matešić, koja je objasnila da će se u idućoj godini intenzivno raditi u cilju oblikovanja jedinstvenih turističkih proizvoda i sadržaja, zbog čega će se poticati razvoj destinacijskih menadžment kompanija (DMK) i destinacijskih menadžment organizacija (DMO) te marketing brendova, dok će se promidžbene aktivnosti u puno većoj mjeri realizirati putem online kanala.

- Cilj nam je imati i kvalitetan turistički proizvod i kvalitetnu komunikaciju, što će se ostvariti kroz suradnju svih uključenih u sektor turizma, zaključila je Matešić.

U planu je i viralna marketinška kampanja, a u studijska putovanja novinara po prvi će se put uključiti i utjecajni blogeri s ciljanih tržišta. Udruženo oglašavanje pojednostavljeno je i ostvarivat će se kroz manji broj modela, a značajno je smanjen broj sajamskih nastupa, kao i opseg oglašavanja u klasičnim medijima.

U skladu s potrebama online aktivnosti, povećat će se broj multimedijalnih sadržaja, smanjiti produkcija tiskanih promidžbenih materijala, a postojeće tiskane brošure dobit će digitalna izdanja. U 2013. očekuje se i intenzivnija edukacija djelatnika sustava turističkih zajednica i turističke industrije za sve segmente marketinga. U planu je i izrada turističkog informativnog sustava te centralnog pretraživača. (B. BAN)


Podijeli: Facebook Twiter